Snyggve
Trådstartare
Sv: Stora snacktråden TVÅ
Fy fan vad dåligt man mår när man läser/hör om sånt här. Jag fattar inte hur nån kan slå ett barn
I dag blev jag riktigt riktigt arg och illamående på samma gång... Var i badhuset i omklädningsrummet och det kom in en stor heltäckt utlänsk kvinna (har inga fördommar..) med en tjej som kunde vara 4-5 år gammal. Hon ställer sig och tar av kläderna på tjejen och HELA tjejens ländrygg/rumpa är helt BLÅSVART, hon har med andra ord förmodligen fått rejält med stryk/smisk. Jag tittade flera gånger och fast jag kände hur det kokade inom mig fick jag inte ett ord ur munnen. Vad säger man? Jag vet inte vad jag ska tro och blir arg på mig själv med för att jag inte sa någonting. När hon fått på tjejen kläder så tog hon henne i armen och drog ut henne i simhallen.
Hade det varit på jobbet så jag vetat vilka de var eller någon jag visste vilka var hade det nog varit lättare att prata med dem eller att anmäla dem för barnmisshandel, man kan ju inte ringa och säga att jag såg en tjej på badet och jag vet inte vem hon var men hon var helt blåslagen på hela rumpan/ländryggen....
Fy fan vad dåligt man mår när man läser/hör om sånt här. Jag fattar inte hur nån kan slå ett barn