Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag fråga vilken modell du tog? Jag tycker ju som du att de jag fick också var små trots att jag tog en strl större än vanligt... vilket känns sådär när man slits med kroppskomplex.Mina byxor från hööks kom idag. Sista gången jag köper byxor där. Om jag inte får sålt det ena paret så skickar jag dom tillbaka. Otroligt små i storleken.
Det andra paret köpte jag i större storlek men även dom var små men funkar.
Fancy (dom som funkar eventuellt)Får jag fråga vilken modell du tog? Jag tycker ju som du att de jag fick också var små trots att jag tog en strl större än vanligt... vilket känns sådär när man slits med kroppskomplex.
Hööks har rätt konstig passform. Iaf enligt mig. Väldigt få av deras ridbyxor jag kan ha.Mina byxor från hööks kom idag. Sista gången jag köper byxor där. Om jag inte får sålt det ena paret så skickar jag dom tillbaka. Otroligt små i storleken.
Det andra paret köpte jag i större storlek men även dom var små men funkar.
Jag tycker överlag att Hööks kläder har blivit mindre i storlekarna senaste åren.Hööks har rätt konstig passform. Iaf enligt mig. Väldigt få av deras ridbyxor jag kan ha.
Deras små storlekar är rätt stora, men just ridbyxor brukar vara för små och för stora på samma gång just iom konstig passform.Jag tycker överlag att Hööks kläder har blivit mindre i storlekarna senaste åren.
Jag har tex tre olika tröjor som stängs med dragkedja hela vägen som är köpt olika år men sista köptes för 7 år sedan. Alla är i xl och passade bra då. Nu har jag gått ner i vikt och de är nu rymliga. Men när jag nu provar xl på Hööks så är de typ precis, jag borde ju egentligen kunna ha L med tanke på hur mina gamla i xl sitter nu men L blir för litet.
OT men slog på hellystet påväg från jobbet igår kväll.Fick nog av regn-oro nu och köpte ett regnskydd till sadeln och ett regntätt skrittäcke. Vägrar rida i ridhuset hela hösten och är på tok för rädd om sadeln för att rida ut i regn.
Klickade också hem en svansreflex. Känns så skevt att förbereda sig inför vintern i augusti![]()
Och jag sitter hemma och jobbar med lusekofta och raggsockor påOT men slog på hellystet påväg från jobbet igår kväll.![]()
Fick nog av regn-oro nu och köpte ett regnskydd till sadeln och ett regntätt skrittäcke. Vägrar rida i ridhuset hela hösten och är på tok för rädd om sadeln för att rida ut i regn.
Klickade också hem en svansreflex. Känns så skevt att förbereda sig inför vintern i augusti![]()
Stämmer! HR VonVilket regnskydd köpte du? Minns jag rätt om du har en HR-sadel?![]()
Stämmer! HR VonKöpte ett från Shires, deras dressyrmodell. Allroundmodellen var liiite billigare men vågade inte chansa att det skulle bli för tight.
Jag måste verkligen köpa ett skydd till sadeln med. Har du hittat något som är regntät på riktigt eller är de bara vattenavvisande?Fick nog av regn-oro nu och köpte ett regnskydd till sadeln och ett regntätt skrittäcke. Vägrar rida i ridhuset hela hösten och är på tok för rädd om sadeln för att rida ut i regn.