Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shoppat nya höpåsar samt städat och fått ordning i höladan. Nöjd!
Fick även två fina täcken av en bekant samt köpt ett par Eskadronboots billigt av en annan 👍🏻

IMG_7264.webp

De där påsarna ser rätt stadiga ut - är de det? Behöver nya snart och tänker INTE köpa Hööks för de är så jäkla sladdriga! :down: 😅
Jag tycker de är stadiga, håller sig öppna medan jag packar. Men har bara ikeas att jämföra med 😅
De är bra att de går att köpa i två storlekar också, den vanliga och så en xl variant. Köpte båda. Den vanliga till ponnysarna och xl till de stora hästarna. Blev perfekt!

Jag klickade hem ett par vintertights och en tröja från hööks, är ett väldigt tryck på deras hemsida vet inte hur många försök jag behövde innan jag kunde betala i kassan. Det är nog många som vill handla ridbyxor för 175:- 😅

Jag är så glad över de nya höpåsarna att jag glömde bort att jag ju köpt ett Rambo flugtäcke och en ny Rambo flughuva också 😅
Köpte ett i stl 140 och det passade perfekt! Det begagnade jag köpte tidigare i sommar i samma storlek måste ha varit tvättat i 90 grader eller nått då det var jättelitet.

Jag är så glad över de nya höpåsarna att jag glömde bort att jag ju köpt ett Rambo flugtäcke och en ny Rambo flughuva också 😅
Köpte ett i stl 140 och det passade perfekt! Det begagnade jag köpte tidigare i sommar i samma storlek måste ha varit tvättat i 90 grader eller nått då det var jättelitet.
Haha tja vad är väl ett märkestäcke, när man behöver bra höpåsar?

:D:cool:

Är det någon som vet om det existerar en converter till kindkedja som gör att man kan fästa en platt rem i kroken istället för kedja? Har bestämt för mig att jag sett det någonstans men googlar mig blå utan framgång nu.

Är det någon som vet om det existerar en converter till kindkedja som gör att man kan fästa en platt rem i kroken istället för kedja? Har bestämt för mig att jag sett det någonstans men googlar mig blå utan framgång nu.
Du kan ta bort kroken och bara sätta en snokrem eller sporrem där istället.
Dock försvinner de viktiga med kedjan som många har missat, vikten. En tyngre akademisk kedja ger lite ”wow” effekt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
391
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 106
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka