Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken flätgele är bra? Ska försöka fläta en klippt connemaraman som växer åt olika hållHööks idag, huvudsyftet att köpa tre grimmor och betala för två. Det blev dessutom en kortärmad topp med 70% rabatt och en dressyrgjord med 50% rabatt. Och en flätgele utan rabatt . (Tävlade igår, och råkade dränka manen i riders magic istället för flätgele. Flätningen blev.....spännande?)Visa bifogad fil 125685
NAF braid it up ärVilken flätgele är bra? Ska försöka fläta en klippt connemaraman som växer åt olika håll
Jag använder leovet, gillar den. Har en lus med generöst med man och svans, och gillar carr&day&martins och leovets produkter bäst. Och tro mig, jag har testat det mesta!Vilken flätgele är bra? Ska försöka fläta en klippt connemaraman som växer åt olika håll
Håller med, så himla bra! Aldrig ett hårstrå på fel ställeNAF braid it up är
Spruta på, borsta för att fördela ut det, låt de torka lite så de inte är halt och sen fläta
Min lilla kille har haft djupa mittstrålfåror/djupa sprickor mellan ballarna sen jag köpte honom i januari. Har jobbat med att öppna upp sakta men säkert och sprayat med kopparsulfat. Nu är där mer uppverkat så köpte en burk artimud för att trycka i. Spännande inköp
Fortsätter shoppa till mig och blivande hästen
Stigbyglar från Acavallo, känns vettigt nu när jag börjar bli en tant. Valde roséguld
Även köpt några nya borstar att ha i transporten sant ett par benskydd pga snygga och bra pris. Tur att jag alltid köper häst i samma storlek om det nu inte skulle bli denna
Hittar jättesnygga sadelöverdrag på Etsy där man väljer färg och brodyr. Väldigt sugen på att köpa
Tur jag sålde en veckas semester
Får väl se vad jag kan hitta snart, nu när ni ger olika rekommendationer tävling om 3 v och manen är nu ojämnt klippt med virvel mitt på
Visa bifogad fil 125725
Kanske ska prova det om jag inte får ordning på manenJag har den från leovet men inte hunnit testa än, var inte nöjd med braid it up då jag tyckte den var svår att applicera bra, har dock sett att den även finns i mouse och den kanske är bättre
Annars vill jag tipsa om quick knot också, inte en flätgele men jag tycker dom är smidiga att knoppa med!
Kan man få se bild? är också sugen på dom