Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230812_141949.webp

Efter hjälp att identifiera min saknade borste (pga utsliten) av @warg hämtade jag ut ett paket med två sådana här. Fasen vad bäst de är!! Städat hörnet i stallet för förvaring 🧹

Fick tag på ett par begagnade Soft Up Pro idag till ett bra pris och är så glad! Min värksjukdom gör mig så svag i framför allt höger skänkel och jag har haft problem med mina ”vanliga” stigbyglar. Fick prova vännens SUP igår och det var verkligen stor skillnad, men de är ju så dyra! Så nu är jag jätteglad 😊

Fortsätter shoppa till mig och blivande hästen 😁
Stigbyglar från Acavallo, känns vettigt nu när jag börjar bli en tant. Valde roséguld 😍
Även köpt några nya borstar att ha i transporten sant ett par benskydd pga snygga och bra pris. Tur att jag alltid köper häst i samma storlek om det nu inte skulle bli denna 😆
Hittar jättesnygga sadelöverdrag på Etsy där man väljer färg och brodyr. Väldigt sugen på att köpa 😁
Tur jag sålde en veckas semester 😆

Hööks idag, huvudsyftet att köpa tre grimmor och betala för två. Det blev dessutom en kortärmad topp med 70% rabatt och en dressyrgjord med 50% rabatt. Och en flätgele utan rabatt :). (Tävlade igår, och råkade dränka manen i riders magic istället för flätgele. Flätningen blev.....spännande?)
20230813_142726.webp

Nu kommer det nog sluta att regna för jag har beställt två regntäcken! Brukar ha Horseware på mina prinsessor men testar nytt nu när F**lasång hade bra rabatt och med rabattkod även på rean. Hoppas att de sitter bra och att jag inte behöver använda dom på ett tag!

Någon som vet om någon sida som säljer acavallo stigbyglar har nån bra rea nu?
Dottern fyller och hennes freejumps junior är nog lite små för hennes fötter.

Hööks idag, huvudsyftet att köpa tre grimmor och betala för två. Det blev dessutom en kortärmad topp med 70% rabatt och en dressyrgjord med 50% rabatt. Och en flätgele utan rabatt :). (Tävlade igår, och råkade dränka manen i riders magic istället för flätgele. Flätningen blev.....spännande?)Visa bifogad fil 125685
Vilken flätgele är bra? Ska försöka fläta en klippt connemaraman som växer åt olika håll 🙈

Min lilla kille har haft djupa mittstrålfåror/djupa sprickor mellan ballarna sen jag köpte honom i januari. Har jobbat med att öppna upp sakta men säkert och sprayat med kopparsulfat. Nu är där mer uppverkat så köpte en burk artimud för att trycka i. Spännande inköp 😅

Min lilla kille har haft djupa mittstrålfåror/djupa sprickor mellan ballarna sen jag köpte honom i januari. Har jobbat med att öppna upp sakta men säkert och sprayat med kopparsulfat. Nu är där mer uppverkat så köpte en burk artimud för att trycka i. Spännande inköp 😅

Uppdatera gärna :)! Jag upplever artimud som nästan magisk när det gäller att läka ut röta.

Fortsätter shoppa till mig och blivande hästen 😁
Stigbyglar från Acavallo, känns vettigt nu när jag börjar bli en tant. Valde roséguld 😍
Även köpt några nya borstar att ha i transporten sant ett par benskydd pga snygga och bra pris. Tur att jag alltid köper häst i samma storlek om det nu inte skulle bli denna 😆
Hittar jättesnygga sadelöverdrag på Etsy där man väljer färg och brodyr. Väldigt sugen på att köpa 😁
Tur jag sålde en veckas semester 😆

Kan man få se bild? är också sugen på dom:p

Får väl se vad jag kan hitta snart, nu när ni ger olika rekommendationer :D tävling om 3 v och manen är nu ojämnt klippt med virvel mitt på 🙈
Visa bifogad fil 125725

Jag har den från leovet men inte hunnit testa än, var inte nöjd med braid it up då jag tyckte den var svår att applicera bra, har dock sett att den även finns i mouse och den kanske är bättre :angel:

Annars vill jag tipsa om quick knot också, inte en flätgele men jag tycker dom är smidiga att knoppa med!

Jag har den från leovet men inte hunnit testa än, var inte nöjd med braid it up då jag tyckte den var svår att applicera bra, har dock sett att den även finns i mouse och den kanske är bättre :angel:

Annars vill jag tipsa om quick knot också, inte en flätgele men jag tycker dom är smidiga att knoppa med!
Kanske ska prova det om jag inte får ordning på manen 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 077
Senast: super
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
809
Senast: Lucifer
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka