Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provade sport-modellen på Hööks rea men gillade det inte alls. Köpte vanliga Ariat chaps och Hööks egna skor i matchande färg (pga snål).
Förr var Ariat så himla sköna att gå i men det tyckte jag inte om det paret jag provade (inte värt 500+ mer sköna jämfört med Hööks-skorna).
Så det är nog lite olika
Vi fick precis vår räkning på 13 000. Min förhoppning är att det ska räcka med en lika stor omgång till.Shoppat hö för 8000 kr , jobbiga pengar att lägga ut på en gång men oändligt tacksam över att hitta hö så hästen klarar sig till nästa sommar
Men vad dåligt. Vilket ställe köpte du från? För mig blev det samma med horseonline men efter lite fix med kundservice kunde jag enkelt makulera ordern och de betalade tillbaka direkt.La en beställning på ett nytt träns och ett par extra tyglar så att jag slipper byta tyglar varje gång jag ska rida på pelham eller tränsbett. Fakturan kom för länge sedan men varorna är inte ens skickade
Ja då har jag kommit billigt undanVi fick precis vår räkning på 13 000. Min förhoppning är att det ska räcka med en lika stor omgång till.
Vi fick precis vår räkning på 13 000. Min förhoppning är att det ska räcka med en lika stor omgång till.
Nej köper från en annan granne, tar analysprover självKöper ni från Katslösa? Varför kommer inte analyserna ut på hemsidan Jag vill beställa!
En stor ÅF av islandshästgrejer. Har mejlat med dom tidigare om samma order och det blev tydligen "försening i sista sekund". Trist att dom skickade fakturan ändå men jag mejlade dem igen i morse och då jäklar gick det fort. De måste ha glömt. Men men, nu är varorna på vägMen vad dåligt. Vilket ställe köpte du från? För mig blev det samma med horseonline men efter lite fix med kundservice kunde jag enkelt makulera ordern och de betalade tillbaka direkt.
Ja, det brukar de vara.såg PS of Swdens nya stalltäcke, 60g fyllning.
Hade behövt ett men vill ju känna o klämma innan. Vill ha lätta, luftiga täcken typ Amigo.
Brukar de vara på SIHS?
Jag har varit på borstfabriken och shoppat! En ryktborste, en typ rotborste i tagel och en 1 meter bred kvast till stallgången
Visa bifogad fil 124612Jag som tyckte att den gamla kvasten var bred!
Den gamla kvasten, 60 cm bred, köpte jag år 2000 för att kalka väggar med. När kalkningen var köar blev den sopborste och har tjänat mig väl på tre gårdar i 23 år. Men nu uppgraderar vi! Extra kul att den är gjord i den lokala borstfabriken. Köpte skadt och stag till så den gamlaa får flytta ut i foderrummet bara.Jag köpte ett nytt huvud för inte så länge sedan. Jäklar vad snabbare det gick för det var ju både bättre och bredare