Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_5595.webp

Varit på hööks pop-up i Nordstan idag! Inhandlade fleecejacka, stallskor och mulletröja till sonen för allt som allt 449 riksdaler 😁

Jag provade sport-modellen på Hööks rea men gillade det inte alls. Köpte vanliga Ariat chaps och Hööks egna skor i matchande färg (pga snål).
Förr var Ariat så himla sköna att gå i men det tyckte jag inte om det paret jag provade (inte värt 500+ mer sköna jämfört med Hööks-skorna).
Så det är nog lite olika :)

Skor är verkligen skitsvårt och individuellt! Jag provade ett gäng andra skor samtidigt för att vara säker på att jag gillade dessa bäst och inte bara köpte pga rea 😆

La en beställning på ett nytt träns och ett par extra tyglar så att jag slipper byta tyglar varje gång jag ska rida på pelham eller tränsbett. Fakturan kom för länge sedan men varorna är inte ens skickade :cautious:

La en beställning på ett nytt träns och ett par extra tyglar så att jag slipper byta tyglar varje gång jag ska rida på pelham eller tränsbett. Fakturan kom för länge sedan men varorna är inte ens skickade :cautious:
Men vad dåligt. Vilket ställe köpte du från? För mig blev det samma med horseonline men efter lite fix med kundservice kunde jag enkelt makulera ordern och de betalade tillbaka direkt.

Köpt nya fodertunnor, inte roligaste inköpen🤪
Ska byta till ett av de andra stallen på anläggningen och där behövs helt andra tunnor till fodret än de jag har. Tredje uppsättningen fodertunnor jag samlar på mig, borde nog försöka sälja de andra😅

Men vad dåligt. Vilket ställe köpte du från? För mig blev det samma med horseonline men efter lite fix med kundservice kunde jag enkelt makulera ordern och de betalade tillbaka direkt.
En stor ÅF av islandshästgrejer. Har mejlat med dom tidigare om samma order och det blev tydligen "försening i sista sekund". Trist att dom skickade fakturan ändå :cautious: men jag mejlade dem igen i morse och då jäklar gick det fort. De måste ha glömt. Men men, nu är varorna på väg :D

såg PS of Swdens nya stalltäcke, 60g fyllning.
Hade behövt ett men vill ju känna o klämma innan. Vill ha lätta, luftiga täcken typ Amigo.
Brukar de vara på SIHS?

Jag köpte ett nytt huvud för inte så länge sedan. Jäklar vad snabbare det gick för det var ju både bättre och bredare 😁
Den gamla kvasten, 60 cm bred, köpte jag år 2000 för att kalka väggar med. När kalkningen var köar blev den sopborste och har tjänat mig väl på tre gårdar i 23 år. Men nu uppgraderar vi! Extra kul att den är gjord i den lokala borstfabriken. Köpte skadt och stag till så den gamlaa får flytta ut i foderrummet bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
391
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 106
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tvillingar!?
  • Mens
  • Störiga saker vi stör oss på, del 38

Hund, Katt, Andra Djur