Ah, tänkte det var Flädie för dom brukar annonsera ut att dom har stor rea pga de inte ställer ut på Falsterbo längre. Hittar typ aldrig något på Ridersports reanä tyvärr. Ridersport![]()
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, tänkte det var Flädie för dom brukar annonsera ut att dom har stor rea pga de inte ställer ut på Falsterbo längre. Hittar typ aldrig något på Ridersports reanä tyvärr. Ridersport![]()
Samma här min Pivo fungerar för det mesta utmärkt. Man får tänka på var man placerar den, tex inte motljus, inte rida för nära, gärna avvikande färg på schabrak etc.Min Pivo fungerar bra.
Nä och jag som har storlek 48 hittar ALDRIG pikeur på rea. Slängde mina gamla i vintras för att skoningen inte gick att laga längre och tänkte att jag inte kommer lägga 2500kr på ett par nya när det finns andra för en mindre peng.Ah, tänkte det var Flädie för dom brukar annonsera ut att dom har stor rea pga de inte ställer ut på Falsterbo längre. Hittar typ aldrig något på Ridersports rea![]()
Ibland har man turNä och jag som har storlek 48 hittar ALDRIG pikeur på rea. Slängde mina gamla i vintras för att skoningen inte gick att laga längre och tänkte att jag inte kommer lägga 2500kr på ett par nya när det finns andra för en mindre peng.
Jag har aldrig varit på Flädie - är det värt en utflykt alltså?Jag fyndade på FlädieAriat ridskor med stålhätta 900kr
det blev även Pikeurs ridbyxor och fodrade ridhandskar eftersom dom hade 30%på allt
![]()
Ja dom har mycket bra sortiment men det är ingen rea längre det var veckan innan Falsterbo.Jag har aldrig varit på Flädie - är det värt en utflykt alltså?
Jag ska försöka få vägen förbi någon gång. Jag har ju flera bra butiker både i närheten av där jag bor och jobbet och vägen däremellan så det har inte blivit av att jag åkt dit. Får ändra på det!Ja dom har mycket bra sortiment men det är ingen rea längre det var veckan innan Falsterbo.
Det gäller att radera alla reamail INNAN man öppnar och läser vad det står. Och snabbt som tusan bläddra förbi alla rea-inlägg på sociala medierAlltså dessa tider med ordentlig rea typ överallt är verkligen inte bra. Har fyndat på Hööks rea och köpte en pikeurhoodie för halva priset, ett horseware fleecetäcke för halva priset, en pikeur tävlingstop på 80% rea och ett marin blingschabrak för 70% rea. Kan inte påstå att jag behövde nånting men ja, rea ju
.
Det är typ omöjligt. Har verkligen ingen karaktärDet gäller att radera alla reamail INNAN man öppnar och läser vad det står. Och snabbt som tusan bläddra förbi alla rea-inlägg på sociala medier![]()
Jag tappade karaktären efter jag läste detta och gick in på Stiernas hemsidaDet är typ omöjligt. Har verkligen ingen karaktär. Men har åtminstone låtit bli att beställa från Stierna som fyllt på sin rea. Så, yey?
Jag brukar också ha svårt att stå emot, just nu kör jag dock en drive där jag sparar så mkt som möjligt så det hjälper att fokusera på detDet är typ omöjligt. Har verkligen ingen karaktär. Men har åtminstone låtit bli att beställa från Stierna som fyllt på sin rea. Så, yey?
Det hjälpte ju inte när en ändå läser i den här tråden. Råkade klicka hem ett par Ariatskor efter @Ninnurur s inläggDet gäller att radera alla reamail INNAN man öppnar och läser vad det står. Och snabbt som tusan bläddra förbi alla rea-inlägg på sociala medier![]()
Jag stod och fingrade på ett par nedsatta Ariat på hööks men lyckades lämna kvar på hyllan. Inte lätt!Det hjälpte ju inte när en ändå läser i den här tråden. Råkade klicka hem ett par Ariatskor efter @Ninnurur s inlägg![]()
(köpte de matchande shortchapsen förra veckan på rea men då fanns inte skorna på rea så jag är bara glad
).