Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, tänkte det var Flädie för dom brukar annonsera ut att dom har stor rea pga de inte ställer ut på Falsterbo längre. Hittar typ aldrig något på Ridersports rea😅
Nä och jag som har storlek 48 hittar ALDRIG pikeur på rea. Slängde mina gamla i vintras för att skoningen inte gick att laga längre och tänkte att jag inte kommer lägga 2500kr på ett par nya när det finns andra för en mindre peng.

Ja dom har mycket bra sortiment men det är ingen rea längre det var veckan innan Falsterbo.
Jag ska försöka få vägen förbi någon gång. Jag har ju flera bra butiker både i närheten av där jag bor och jobbet och vägen däremellan så det har inte blivit av att jag åkt dit. Får ändra på det!

Har köpt en jättebillig liten elmassagegrej till hästarna. Tror iofs mest att det blir Zacke som får använda den för den känns lite mycket. Dio kommer nog bli rädd för den. Är som små elstötar som gör att musklerna kontraherar sig. Otroligt effektiv för att vara så liten! Zacke har haft lite spänningar I ländryggen så hoppas denna kan hjälpa kroppen lite!
Screenshot_20230719_220345_Gallery.webp

Faktiskt köpt ett micklem träns till min farbror när det reade ut det på en av det större travbutikerna. Har inte hunnit testa det på honom ännu då han måste få nya bakskor med grepp innan jag kan köra honom men nästa vecka så 🙃 Blir intressant och se vad han tycker.

Jag har CRWs ridsko i sneakersmodell sen två år. Älskar dem! De börjar dock bli slitna och har utgått ur sortimentet :down: Men så kollade jag på Hööks rea och såg att Ariats sneakersmodell fanns till halva priset. Det fanns ett enda par kvar i min storlek och det var här i Uppsala, det kändes som ett tecken!
received_265644412762015.webp

Alltså dessa tider med ordentlig rea typ överallt är verkligen inte bra🙄. Har fyndat på Hööks rea och köpte en pikeurhoodie för halva priset, ett horseware fleecetäcke för halva priset, en pikeur tävlingstop på 80% rea och ett marin blingschabrak för 70% rea. Kan inte påstå att jag behövde nånting men ja, rea ju🙈.

Alltså dessa tider med ordentlig rea typ överallt är verkligen inte bra🙄. Har fyndat på Hööks rea och köpte en pikeurhoodie för halva priset, ett horseware fleecetäcke för halva priset, en pikeur tävlingstop på 80% rea och ett marin blingschabrak för 70% rea. Kan inte påstå att jag behövde nånting men ja, rea ju🙈.
Det gäller att radera alla reamail INNAN man öppnar och läser vad det står. Och snabbt som tusan bläddra förbi alla rea-inlägg på sociala medier🫣

Det gäller att radera alla reamail INNAN man öppnar och läser vad det står. Och snabbt som tusan bläddra förbi alla rea-inlägg på sociala medier🫣
Det är typ omöjligt. Har verkligen ingen karaktär 🙄. Men har åtminstone låtit bli att beställa från Stierna som fyllt på sin rea. Så, yey?

Det är typ omöjligt. Har verkligen ingen karaktär 🙄. Men har åtminstone låtit bli att beställa från Stierna som fyllt på sin rea. Så, yey?
Jag brukar också ha svårt att stå emot, just nu kör jag dock en drive där jag sparar så mkt som möjligt så det hjälper att fokusera på det😅

Det hjälpte ju inte när en ändå läser i den här tråden. Råkade klicka hem ett par Ariatskor efter @Ninnurur s inlägg 🙈 😂(köpte de matchande shortchapsen förra veckan på rea men då fanns inte skorna på rea så jag är bara glad ☺️).

Det hjälpte ju inte när en ändå läser i den här tråden. Råkade klicka hem ett par Ariatskor efter @Ninnurur s inlägg 🙈 😂(köpte de matchande shortchapsen förra veckan på rea men då fanns inte skorna på rea så jag är bara glad ☺️).
Jag stod och fingrade på ett par nedsatta Ariat på hööks men lyckades lämna kvar på hyllan. Inte lätt!😅🫣
Det värsta är ju att man ofta ångrar sig. Man kan ju slå vad om att nuvarande skor typ kommer gå sönder en vecka efter att rean slutar😆

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
391
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 106
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros