Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har de slutat sälja den kapsonen eller är det bara jag som inte hittar den på hemsidan?Har för en gångs skull köpt en lite roligare utrustning. Vet inte när sedan det inte bara var mat, strö, hovgrejer, tränings- eller rehabsaker. En kapson med kapsontyglar från Marjoman köpt på Taurs midsommarrea. Har kikat på den (och tusen andra modeller men ogillar typ alla) i över ett år nu och börjar verkligen tycka vår longerkapson är väl klumpig för akademiskt markarbete. Tiger älskade den direkt, trots mitt fipplande att ställa in den. Gott betyg när vi helst inte har något huvudlag alls
Visa bifogad fil 123306
Har de slutat sälja den kapsonen eller är det bara jag som inte hittar den på hemsidan?
Såg ju ut att sitta riktigt bra![]()
Aha, de förklarade ju sakenDen heter nånting SP där! Vet inte varför det inte står den är från Marjoman. Tror @mily berättade och lättare att hitta mer info om man googlar det och stod ju det på etiketter och förpackning också. Denna i Havanna strl full är det (min häst har normalt full på längden och XFull runt nosen): https://www.taur.se/se/produkter/hu...atomical-deluxe-avtagbar-bettrem-havanna.html
Vad fin den var! Passade ju perfektHar för en gångs skull köpt en lite roligare utrustning. Vet inte när sedan det inte bara var mat, strö, hovgrejer, tränings- eller rehabsaker. En kapson med kapsontyglar från Marjoman köpt på Taurs midsommarrea. Har kikat på den (och tusen andra modeller men ogillar typ alla) i över ett år nu och börjar verkligen tycka vår longerkapson är väl klumpig för akademiskt markarbete. Tiger älskade den direkt, trots mitt fipplande att ställa in den. Gott betyg när vi helst inte har något huvudlag alls
Visa bifogad fil 123306
Vad fin den var! Passade ju perfekt![]()
Härligt! Färgen var jättefin ocksåJa, verkligen bra inställningsmöjligheter! Jag gillar inte när de sitter lågt på nosen eller nära ögon och öron. Eller kasar runt men med tanke på hur min häst ser ut över nosen och vikten samt utbudet av kapsoner med fasta järn så vågade jag inte chansa på en sådan. Denna känns väldigt lovande faktiskt! Är kedja i nosdelen men bra och tillräckligt foder som formar sig väldigt fint utan att den sitter hårt.
Härligt! Färgen var jättefin också
(Och din häst såg himla snäll ut!)
Jag är på väg hem från Falsterbo utan att ha köpt en enda grej. Får se om det blir något imorgon, lite sugen på saltos uppsittningspall men hade för liten bil idag![]()
Ja vi köpte inget att äta heller, det är verkligen uselt med matmonopolet inne på området.Haha, trodde jag var unik idag med mitt ickeshoppande.Hade med Ramlösa och en banan att leva på så jag är en riktig katastrof som mässbesökare. Faktiskt så lockade den där uppsittningspallen mig också, men det kändes inte som ett helt lämpligt projekt att asa med på tåg och buss heller. Även om det är ljuvligt glest på bussen jag sitter på nu på väg hem. Jag tog en broschyr från Cityboxen, så en påse har jag med mig hem åtminstone.
Jag har acavallos kinnkedjetunnel i gel till mitt babypelham. Herr känslig uppskattar det mycket, jättestor skillnad med den.På Falsterbo köpte jag ett par bettskivor från Acavallo
Sen idag tog jag en tur till Ryttare & Häst samt Hööks. Det blev en kindjedjetunnel från Acavallo och ett nackskydd till träns/grimma från BoT. Jag ska testa ett babypelham på min häst och då alla mina träns har så tunna remmar vill jag jämna ut trycket i nacken lite grann. Skyddet från BoT kändes mjukt och lovande!
Så kul att höra! Jag hoppas mitt lilla troll tycker sammaJag har acavallos kinnkedjetunnel i gel till mitt babypelham. Herr känslig uppskattar det mycket, jättestor skillnad med den.