Det nya guldet!Köpte 36 påsar med spånpellets och 3 balar med kutterspån idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det nya guldet!Köpte 36 påsar med spånpellets och 3 balar med kutterspån idag.
Älskar deras rea, önskar bara att frakten var billigareVisa bifogad fil 122928
Nosgrimma med utbytbar fodring (måste bara köpa den korta delen i svart också)
85% rabatt från SD-design
Fast frakten var inte så illa ändå tyckte jag.Älskar deras rea, önskar bara att frakten var billigare
Hmm, undrar om de sänkt fraktkostnaden. Har för mig att den varit högre tidigareFast frakten var inte så illa ändå tyckte jag.
Deras rea är toppen. Jag har en likadan nosgrimma fast i brunt som jag också köpte till superbra pris. Så blev glad nu när det fanns i svart
10 euro gick frakten påHmm, undrar om de sänkt fraktkostnaden. Har för mig att den varit högre tidigare
Den var högre förr! Har dragit mig från att beställa där tidigare pga det. Men köpte presenter där för ett tag sen (en nosgrimma och en tävlingsmapp) och då var det väldigt rimlig frakt.Hmm, undrar om de sänkt fraktkostnaden. Har för mig att den varit högre tidigare
Ja jag har bara beställt därifrån när jag plockat ihop till fri frakt, annars har jag köpt via återförsäljare men då missar man ju rean. Bra att veta att frakten är mer rimlig nu! Eller, kanske dåligt för plånbokenDen var högre förr! Har dragit mig från att beställa där tidigare pga det. Men köpte presenter där för ett tag sen (en nosgrimma och en tävlingsmapp) och då var det väldigt rimlig frakt.
Det händer att man kan fyndaNågon som varit på Falsterbo på senare år och vet hur priserna brukar vara i montrarna? Kan man fynda eller är det lika dyrt/dyrare än online?
Är det samma modell/märke på stövel?Känner mig lite förvirrad inför stövelköp. Har nyligen blivit måttad på två olika ställen, dels för att jag ville testa olika modeller (båda ställena har inte samma modeller), men även för en modell båda har.
Det visar sig att ställena måttar min höjd med 2-3 cm skillnad! Det tycker jag känns jättemärkligt, hur kan det skilja så? Hur ska jag kunna lita på en måttbeställning om de skiljer sig 2-3 cm? På ena stället måttade två personer. Först en, sen en som kontrollmåttade. Den första fick ungefär samma som personen på det andra stället, den andra personen var den som fick 2-3 cm skillnad. Så spontant känns ju det högre alternativet mer rätt. Samtidigt känns det som att de som måttade mig på senaste stället, där de var flera som måttade, tog flera mått och kanske(?) var mer noga. Känner mig oerhört förvirrad.
Hur hade ni tänkt? Värt att nämna är att jag som sagt måste specialbeställa stövlar då jag har ovanlig storlek, som inte infaller i tex Deniros vanliga storlekar.
Ja, jag mätte på båda ställena för samma modell (också).Är det samma modell/märke på stövel?
För en del mäter med klacken och en del utan klacken
Är du nöjd med det täcket än så länge om du hunnit prova det än? Behöver ett nytt flugtäcke till min stora madam också som är bred och stor på alla håll.Beställde nyss en Amigo XL Bug Rug (på rea, woho!) till min Chunky Monkey för hon ser ut som en stoppad korv i Fairfields flugtäcke i 165 och får skav på bogen och rumpan
Är du nöjd med det täcket än så länge om du hunnit prova det än? Behöver ett nytt flugtäcke till min stora madam också som är bred och stor på alla håll.
Toppen!SUPERNÖJD!
Beställde ett 165, men hade nog lätt klarat mig med ett 155. Äntligen behöver jag inte ha alla spännena ut på yttersta och hästen ser inte ut som en överstoppad falukorv.