Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är ju livsfarligt! :rofl: Nåja, jag har varit sugen på att pröva Stierna men inte köpt något tidigare men nu blev det visst två fleecetröjor och två kortärmade toppar och en tävlingstop. Jäkla bra rea!:up:

Det här är ju livsfarligt! :rofl: Nåja, jag har varit sugen på att pröva Stierna men inte köpt något tidigare men nu blev det visst två fleecetröjor och två kortärmade toppar och en tävlingstop. Jäkla bra rea!:up:
De har ofta väldigt bra rea. Säljer ut säsongens färger osv. 👍

Inte riktigt hästshopping men nästan. Har skickat efter och gjort canvastavlor av foton på mina gubbar. Dessa två bilderna men varsin tavla💚💙🩵🩷
CM_Photogrid_1687797892450.webp

Jag är lite sugen på en ny hjälm. Jag är supernöjd med min BoT Lynx men hade gärna velat ha något lättare och mindre svettframkallande. Har kollat på Uvex elexxion tocsen med inbyggda kraschsensorn, någon som har någon input kring dem? Jag är ju ofta ute själv med unghäst så sensorn lockar ju lite där.

Jag är lite sugen på en ny hjälm. Jag är supernöjd med min BoT Lynx men hade gärna velat ha något lättare och mindre svettframkallande. Har kollat på Uvex elexxion tocsen med inbyggda kraschsensorn, någon som har någon input kring dem? Jag är ju ofta ute själv med unghäst så sensorn lockar ju lite där.
Jag har en hjälm från yelm med kraschsensor, jag är grymt nöjd! :) Sensorn verkar ju vara densamma i både yelm och uvex. Det jag gillar med yelm är att den är så lätt, men det bör väl uvex också vara?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
393
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 106
Senast: super
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka