Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken rabattkodBeställt ett par ridbyxor från Stierna. Halva priset och ytterligare 25 % med rabattkod
Ingen fara @LuzzanVilken rabattkod
MIDSUMMER, sista dag idag för denVilken rabattkod
beställde 1 par också + tävlingstopp for 100 krBeställt ett par ridbyxor från Stierna. Halva priset och ytterligare 25 % med rabattkod
Tack? Köpte två par, ett par svarta och ett par vita. Det där är verkligen riktig rea.Beställt ett par ridbyxor från Stierna. Halva priset och ytterligare 25 % med rabattkod
Haha, kanske borde försett mitt inlägg med en varning till alla era plånböckerTack? Köpte två par, ett par svarta och ett par vita. Det där är verkligen riktig rea.
De har ofta väldigt bra rea. Säljer ut säsongens färger osv.Det här är ju livsfarligt! Nåja, jag har varit sugen på att pröva Stierna men inte köpt något tidigare men nu blev det visst två fleecetröjor och två kortärmade toppar och en tävlingstop. Jäkla bra rea!
Jag har skjutit upp beställning så länge nu. Så tråkig grej att köpa!Har beställt eltråd, oerhört spännande shopping men ja det är ju till hästarna…
Jag har en hjälm från yelm med kraschsensor, jag är grymt nöjd! Sensorn verkar ju vara densamma i både yelm och uvex. Det jag gillar med yelm är att den är så lätt, men det bör väl uvex också vara?Jag är lite sugen på en ny hjälm. Jag är supernöjd med min BoT Lynx men hade gärna velat ha något lättare och mindre svettframkallande. Har kollat på Uvex elexxion tocsen med inbyggda kraschsensorn, någon som har någon input kring dem? Jag är ju ofta ute själv med unghäst så sensorn lockar ju lite där.
Jag har uvex hjälm med mips, den är jättelätt och dessutom luftig. Dessutom torkar den snabbt eftersom det är minimalt med textil i.Jag har en hjälm från yelm med kraschsensor, jag är grymt nöjd! Sensorn verkar ju vara densamma i både yelm och uvex. Det jag gillar med yelm är att den är så lätt, men det bör väl uvex också vara?