Där finns det bara i x-fullDet finns på rea i webbshopen också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där finns det bara i x-fullDet finns på rea i webbshopen också
Åh nu fick jag köpsug! Vill också ha!Skulle inte shoppa men 3 för 2 på horze vilket även gällde rea och så blev det dessa le mieux schabrack. Kunna inte låta bli!
kände jag fick passa på, inte ofta man hittar dom på rea och sen en gratis på köpetÅh nu fick jag köpsug! Vill också ha!
Jag var där förra året! Gillade shoppingen, fanns väldigt mycket att titta på och prova! Fyndade ett par dressyrstövlar för halva priset bland annat jag tyckte att det fanns många bra mässerbjudanden från de "stora" märkena.Ok, nånsom varit på Falsterbo senaste åren och kan säga något om shopping där? Jag vann visst biljetter i hööks give away så jag åker ner om en månad
iaf inte de färger jag vill hakände jag fick passa på, inte ofta man hittar dom på rea och sen en gratis på köpet
Ok, nånsom varit på Falsterbo senaste åren och kan säga något om shopping där? Jag vann visst biljetter i hööks give away så jag åker ner om en månad
Jag älskar min!Sålde min sadel igår och har skaffat två betydligt billigare (äldre) sadlar. Så firade med att köpa en Horsedream Iberica Plus! Hoppas verkligen den är så skön som jag tror den är!Visa bifogad fil 121374
Har du problem med att den flyttar sig i sidled ex om du rider på volt? Det är en liten farhåga iom att den blir lite mer instabil än en vanlig sadel. Har som tanken att kunna dressyra en del och kanske rida WE i den!Jag älskar min!
Haft i säkert tio år
Nä.. inte jag Men den rör sig ibland i sidled om man är obalanserad som ryttare och hästen väldigt rund (typ när nybörjare rider min shettis ) ffa om man inte dragit sadelgjorden men de rider inte på volt..Har du problem med att den flyttar sig i sidled ex om du rider på volt? Det är en liten farhåga iom att den blir lite mer instabil än en vanlig sadel. Har som tanken att kunna dressyra en del och kanske rida WE i den!
Inte mycket att komma med föregående år i alla fall. Läste att de flyttat utställarområdet så man kan hoppas att det blir större/bättre.Ingen svar på din fråga, men undrar samma sak fast om Longines Stockholm. Någon som vet något om den shoppingen?
Jag med! Kostade ingenting. Var perfekt just då när jag hade unghäst.Jag köpte mina shortchaps från Dyon på Granngården på 75% rea för något år sedan
Vad sålde du och vilka sadlar har du nu? Du är en nestor i mina ögon och jag har lärt mig så mycket om sadlar genom dig!Sålde min sadel igår och har skaffat två betydligt billigare (äldre) sadlar. Så firade med att köpa en Horsedream Iberica Plus! Hoppas verkligen den är så skön som jag tror den är!Visa bifogad fil 121374