Bara för det så fick jag precis (för 2 minuter sedan) ett mail att försändelsen är på väg ! Spännande!Nej men mailade dem förra veckan och då svarade de att det var på G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för det så fick jag precis (för 2 minuter sedan) ett mail att försändelsen är på väg ! Spännande!Nej men mailade dem förra veckan och då svarade de att det var på G
Åh ingen aning. Jag kan mäta mitt xfull ikväll om du vill? Ska försöka komma ihåg@MiniLi Pannbanden från Kyro - är angivet mått "tvärs över" pannan eller är det måttet utmed hela böjen? Det finns en del inne i Full, de anges vara 43 cm. Det är vad mina raka pannband är, men är måttet längsmed böjen behöver jag definitivt x-full (46 cm)
Tack det vore toppen! Skrev till Kyro och frågade också. Det finns ett jag kan tänka mig i X-full så lutar nästan åt det, men vore jättebra att veta.Åh ingen aning. Jag kan mäta mitt xfull ikväll om du vill? Ska försöka komma ihåg
Påminn mig om jag inte svarat ilväll eller imorgonTack det vore toppen! Skrev till Kyro och frågade också. Det finns ett jag kan tänka mig i X-full så lutar nästan åt det, men vore jättebra att veta.
Det ska jag! Jag ska på ridläger den 16 juni, vore ju kul att ha med ett nytt fint pannband då - men det kanske är för tight att hinna, vet inte hur leveranstiderna ärPåminn mig om jag inte svarat ilväll eller imorgon
@MiniLi Pannbanden från Kyro - är angivet mått "tvärs över" pannan eller är det måttet utmed hela böjen? Det finns en del inne i Full, de anges vara 43 cm. Det är vad mina raka pannband är, men är måttet längsmed böjen behöver jag definitivt x-full (46 cm)
Visa bifogad fil 120729
43cm och så som det vill vara böjt. Är storlek full
Tack!!Visa bifogad fil 120729
43cm och så som det vill vara böjt. Är storlek full
Då är det nog dålig kvalitet tyvärr. Tycker det är väldigt sällan stenar lossnar.Köpte detta inför tävlingen jag gjorde 4 juni. Dock har 2 stenar lossat under tävlingen, lossnar de så lätt.
Har också pannband där små stenar tyvärr släppt, så jäkla trist. Hört att man helst ska måla genomskinligt nagellack över innan man använder pannbandet.Köpte detta inför tävlingen jag gjorde 4 juni. Dock har 2 stenar lossat under tävlingen, lossnar de så lätt.
Mitt pannband från hööks adventskalender saknade stenar när det kom.Köpte detta inför tävlingen jag gjorde 4 juni. Dock har 2 stenar lossat under tävlingen, lossnar de så lätt.
Vad är det för märke?Köpte detta inför tävlingen jag gjorde 4 juni. Dock har 2 stenar lossat under tävlingen, lossnar de så lätt.
Ojj, jag bara köper, dålig koll på märket. men ska kolla.Vad är det för märke?
Vissa håller sämre än andra tyvärr.
detta bling sitter i små hållare, så tror inte de skulle hjälpa med nagellack tyvärr.Har också pannband där små stenar tyvärr släppt, så jäkla trist. Hört att man helst ska måla genomskinligt nagellack över innan man använder pannbandet.
Kan vara så, kollade nogrannare nu- jag har av båda varianterna och då dels sånna som du med små hållare..detta bling sitter i små hållare, så tror inte de skulle hjälpa med nagellack tyvärr.