Det sista skriver jag under på! Började med en liten storhäst som jag tyvärr inte hade kvar så länge. Skickade med täcken, träns med bett och lekbollen när jag sålde henne. Behöll förstås sadel, schabrak, borstar och annan utrustning som kunde användas oavsett storlek. Köpte ny stor storhäst och fick köpa nya täcken, träns, bett, kapson, hackamore, sadlar, benskydd, tökmkörningsgrejer mm mm. Fick tyvärr ta bort honom och köpte sedan en fjording. Dvs mindre storlek på täcken, benskydd, annan modell på sadel, kapsonen och hackamore var för stort osv, tyglar i stl full för långa. Sålde henne (inklusive min transport) pga sjukdom och skickade då med allt jag hade som passade och all kringutrustning inkl ryktlåda, extra hästskor, termometer, uppsittningspall (förutom en maratonsele stl cob som jag tänkte jag kunde sälja (för jag skulle ju inte ha någon mer häst efter henne). MEN råkade ändå köpa en ny häst och fick börja om från noll! Har ju en del för stora saker kvar, men hade verkligen bara en hink och ett gammalt grimskaft kvar, och selen. Inte ens en borste!