Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också dem med hål, två par i samma färg tom, så bra tycker jag att de ärDet låter lovande !
Jag svettas ihjäl just nu i mina bomullsridbyxor
Det är superfint! Håller med pm perfekt grön färg!Slog till på ett dressyrschabrak i "Forest Green" från ES rea nu i helgen. Har suktat efter det sedan det släpptes, det ser verkligen ut att vara "det perfekta gröna schabraket" (något jag inte lyckats hitta under de år som jag hade häst - har velat ha det till båda men gått bet..) . Keeping the dream alive, osv.
Landäng har rätt rejäl reaFinns det några bra reor nu när Falsterbo dragit igång?
I butiken?Landäng har rätt rejäl rea
JaI butiken?
Jag var där en sväng ikväll, köpte en topp, en väst, en grimma och ett schabrak med 50% rabattI butiken?
Åh, det har jag funderat på. Ska bli intressant att se vad du säger.Dio har tagit sönder sitt Rambo summer series. Eftersom jag älskar konceptet men verkligen inte har råd att köpa ett nytt så beställde jag ett Haglunds flug/regntäcke. Hoppas det är ok!
Dio har tagit sönder sitt Rambo summer series. Eftersom jag älskar konceptet men verkligen inte har råd att köpa ett nytt så beställde jag ett Haglunds flug/regntäcke. Hoppas det är ok!
Jag har varit väldigt nöjd med mitt. Passformen bra för oss men en storlek upp behövdes (flera hästar i stallet fick samma täcke, samtliga behövde en storlek upp). Aldrig haft behov av halsen så vet ej passform på den.Åh, det har jag funderat på. Ska bli intressant att se vad du säger.
Dio är väldigt kort och hade 130 i sitt Rambo, han hade nog kunnat ha 125 i det också... Beställde 135 nu så hoppas det passar!Jag har varit väldigt nöjd med mitt. Passformen bra för oss men en storlek upp behövdes (flera hästar i stallet fick samma täcke, samtliga behövde en storlek upp). Aldrig haft behov av halsen så vet ej passform på den.
Kanske inte det mest hållbara (boxgrannen slet ut sitt ganska fort, mest medels rullningar tror jag) men väldigt prisvärt för vårt blygsamma behov.
Grattis till fynd. Jag hade behövt ett nytt vintertäcke till min häst med, var det i butik?Fyndade ett så fint schabrak från BR som kom med posten i dag
Har även fyndat ett extra vintertäcke till halvblodsstoet på hööks rea, halva reapriset tackar man inte nej till
Och just ja, en ny febertermometer till hästarna. En sån som mäter tempen på ca 5 sek.
Visa bifogad fil 148910