Stora shoppingtråden II

20240629_203328.jpg

Fick hem en begagnad tömkörningsgjord idag, 900 kr plus frakt kändes som ett kap. Riktigt rejäl är den också och Elsa bar upp den ordentligt fint på banan 🥰
 
Slog till på ett dressyrschabrak i "Forest Green" från ES rea nu i helgen. Har suktat efter det sedan det släpptes, det ser verkligen ut att vara "det perfekta gröna schabraket" (något jag inte lyckats hitta under de år som jag hade häst - har velat ha det till båda men gått bet..) :love: . Keeping the dream alive, osv.
Det är superfint! Håller med pm perfekt grön färg!
 
Dio har tagit sönder sitt Rambo summer series. Eftersom jag älskar konceptet men verkligen inte har råd att köpa ett nytt så beställde jag ett Haglunds flug/regntäcke. Hoppas det är ok!
 
IMG_4763.jpeg

Var på Ullared/gekås i lördags och köpte en massa grejer. Köpte även flugtäcken. Lilleman kunde inte riktigt ha sitt :rofl: så nu letar jag efter flugtäcke med kryssgjordar och i storlek 140
 
Dio har tagit sönder sitt Rambo summer series. Eftersom jag älskar konceptet men verkligen inte har råd att köpa ett nytt så beställde jag ett Haglunds flug/regntäcke. Hoppas det är ok!
Åh, det har jag funderat på. Ska bli intressant att se vad du säger.
Jag har varit väldigt nöjd med mitt. Passformen bra för oss men en storlek upp behövdes (flera hästar i stallet fick samma täcke, samtliga behövde en storlek upp). Aldrig haft behov av halsen så vet ej passform på den.

Kanske inte det mest hållbara (boxgrannen slet ut sitt ganska fort, mest medels rullningar tror jag) men väldigt prisvärt för vårt blygsamma behov.
 
Jag har varit väldigt nöjd med mitt. Passformen bra för oss men en storlek upp behövdes (flera hästar i stallet fick samma täcke, samtliga behövde en storlek upp). Aldrig haft behov av halsen så vet ej passform på den.

Kanske inte det mest hållbara (boxgrannen slet ut sitt ganska fort, mest medels rullningar tror jag) men väldigt prisvärt för vårt blygsamma behov.
Dio är väldigt kort och hade 130 i sitt Rambo, han hade nog kunnat ha 125 i det också... Beställde 135 nu så hoppas det passar!
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 347
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 251
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 464
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp