Stora shoppingtråden II

Fått mina nya stövlar idag och jag är hittills väldigt nöjd! Imponerad att det ingick stövelväska, luftkuddar till skaften och hälkilar! De är lite för tajta förstås men mjuka på rätt ställen.
20240611_132907.webp

Hämtat ut hjälm med rätt skärm och dristade mig till att blinga den lite diskret. Om jag skulle beställt med samma mängd bling skulle den kostat 10.000:-🙄. Tycker det är vansinne. Men designen är snygg så vågade mig att sätta fast några stenar, är rätt nöjd, även om det blev litet snett😅
20240612_163031.webp

Hämtade ut mina nya stövlar idag 😍
Passar perfekt, ska inviga på hoppträningen på torsdag 😁
Älskar bruna stövlar, har svart utrustning i övrigt och gillar att ha något som byter av. Med svart på hästen, svart hjälm och svarta stövlar känner jag mig för mycket som döden 😆
1000024331.webp

Hämtade ut mina nya stövlar idag 😍
Passar perfekt, ska inviga på hoppträningen på torsdag 😁
Älskar bruna stövlar, har svart utrustning i övrigt och gillar att ha något som byter av. Med svart på hästen, svart hjälm och svarta stövlar känner jag mig för mycket som döden 😆
Visa bifogad fil 147552
Jag har precis såna stövlar fast svarta, älskar dem. Tyvärr har jag snart ridit upp dem totalt, så kommer behöva ett par nya. Jag blev rätt sugen på ett par bruna efter att ha sett dempå bild!

Jag har precis såna stövlar fast svarta, älskar dem. Tyvärr har jag snart ridit upp dem totalt, så kommer behöva ett par nya. Jag blev rätt sugen på ett par bruna efter att ha sett dempå bild!

Jättenöjd med färgen 😍
Gillar att de är lika sköma som skorna eftersom jag gärna 1 km till ridhuset.

Noen som har hatt denne padden? Er den bra kvalitet?
Jeg har hatt x antall fra hooks nå og alle revner på 2 uker. Håper denne ikke blir skilt ut i egen tråd, da det er mer sjans for at jeg får svar her.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama