Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka fina! Mountain horse?Fått mina nya stövlar idag och jag är hittills väldigt nöjd! Imponerad att det ingick stövelväska, luftkuddar till skaften och hälkilar! De är lite för tajta förstås men mjuka på rätt ställen.Visa bifogad fil 147189
Yes! Estelle, rea på vbridsport så väldigt rimligt pris. Köpte ett par svarta Cavallo ridbyxor också som är superskönaVilka fina! Mountain horse?
Fått mina nya stövlar idag och jag är hittills väldigt nöjd! Imponerad att det ingick stövelväska, luftkuddar till skaften och hälkilar! De är lite för tajta förstås men mjuka på rätt ställen.Visa bifogad fil 147189
Någon som provat Zaczess sommarridleggings med ventilation på låren?
Blir de svalare än vanliga tunna leggings?
Någon som provat Zaczess sommarridleggings med ventilation på låren?
Blir de svalare än vanliga tunna leggings?
Jag har precis såna stövlar fast svarta, älskar dem. Tyvärr har jag snart ridit upp dem totalt, så kommer behöva ett par nya. Jag blev rätt sugen på ett par bruna efter att ha sett dempå bild!Hämtade ut mina nya stövlar idag
Passar perfekt, ska inviga på hoppträningen på torsdag
Älskar bruna stövlar, har svart utrustning i övrigt och gillar att ha något som byter av. Med svart på hästen, svart hjälm och svarta stövlar känner jag mig för mycket som döden
Visa bifogad fil 147552
Dottern har likadana! Både sommarstövlar och fodrade vinterstövlar. Så snygga!Hämtade ut mina nya stövlar idag
Passar perfekt, ska inviga på hoppträningen på torsdag
Älskar bruna stövlar, har svart utrustning i övrigt och gillar att ha något som byter av. Med svart på hästen, svart hjälm och svarta stövlar känner jag mig för mycket som döden
Visa bifogad fil 147552
Jag har precis såna stövlar fast svarta, älskar dem. Tyvärr har jag snart ridit upp dem totalt, så kommer behöva ett par nya. Jag blev rätt sugen på ett par bruna efter att ha sett dempå bild!
Tror du missade lägga in en bild eller länk.Noen som har hatt denne padden? Er den bra kvalitet?
Jeg har hatt x antall fra hooks nå og alle revner på 2 uker. Håper denne ikke blir skilt ut i egen tråd, da det er mer sjans for at jeg får svar her.
https://equestrianstockholm.com/no-no/products/anti-slip-padNoen som har hatt denne padden? Er den bra kvalitet?
Jeg har hatt x antall fra hooks nå og alle revner på 2 uker. Håper denne ikke blir skilt ut i egen tråd, da det er mer sjans for at jeg får svar her.
Det där är en vansinnigt underskattad sadel! Hade en inne på försäljning i våras och det är så litet intresse för FB. Men när ryttare väl provat har alla blivit förtjusta och den blev såld rätt snabbt. Älskade själv sätet på den!Var iväg på sadelprovning igår och fick med en dressyrsadel hem. En Frank Baines Elegance.
Både jag & häst är väldigt nöjda! Visa bifogad fil 147550