Stora shoppingtråden II

Shoppade från @cili inför att dottern ska ha med sig ponnyn på ridläger. Lär nog bli fler beställt framöver!
FB_IMG_1718735639407.jpg
 
Jeg vil ikke anbefale å kjøpe Equestrian Stockholm anti slip padd, om du ikke har en shettis, kanskje en liten B ponni.
Har tatt bilde av den ved siden av en vanlig sokk så dere kan se. Lengden på den er omtrent som bredden på hooks anti slip padden.
 

Bifogade filer

  • 20240627_112453.jpg
    20240627_112453.jpg
    570,6 KB · Visningar: 59
Köpte ett träns från HS med remontnosgrimma men jag vet inte vem som designat det då nosgrimman inte ens nådde ner när det var längst ut och bettstycken på mitten 😅
 
Skyller på denna tråden då jag klickade hem ett par Eos Moto Full Seat Tights och Keswick Waterproof Boot från Ariat på deras sommarrea. Mina svarta tights hemma och stallskor håller på att fall sönder så det känns ändå motiverat och blev mer rabatt än vad det kostade 😎
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 347
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 251
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 464
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp