Stora shoppingtråden II

Fyndade ett par fodrade Ariat till ett jättebra pris. Begagnade, men i superskick. Så nöjd! 😍
1000009495.webp

@Fiorano Oh, den tar jag gärna en uppdatering om sen. Om du vill, så klart. Älskar min kappa från ELT.
Jag har också kappor från ELT och de är definitivt favoriter! Testade en uhip men sålde den. Gillar verkligen hur stor ELTn är nertill, tycker det blir mycket varmare. Och så är den betydligt tåligare än uhip.

Snabb leverans på kjolen! Gillar den definitivt! Satte inte fast den idag och då fladdrade den upp i galoppen. Så får sätta fast den när jag rider fortare än trav. Stort plus att den är så lång och att midjan är bred, väldigt anpassningsbar och värmer ryggen.
20231208_195543.webp

Vi shoppade lite i helgen på Gustvall ridsport som ska stänga butiken och rear med 50%. Kom hem med ett bucas freedom turnout och bruna sporremmar bland annat. :up: Idag shoppade vi Ikeas vinterpåse till höpåsar.

Jag har fått hem min led-brösta och har köpt fyra nya benreflexer. Dessutom ligger fyra pole pods och väntar på mig på utlämningsstället. Bra shopping :-)

Jag har shoppat lite julklappar till hästen idag. Eller distraktion för att ha i boxen på nyår. Hur man nu vill se på det. En godissten/boll att hänga i snöre samt ett minihönät med tillhörande hårdpackad hö+örtkub. Nu är stora frågan om han kommer att tycka om det eller inte 😄

Jsg skulle vilja köpa ett dressyrträns till Ärtan framöver, nu har hon ett ihopplock.
Men jag hittar inget jag vill ha 😒
Ett nätt träns med smal, fodrad nosgrimma utan dekorsömmar, inåtvänd spännen vid bettet och engelsk nosgrimma eller med avtagbart fästa.
Borde ju inte vara så svårt 😅

Jsg skulle vilja köpa ett dressyrträns till Ärtan framöver, nu har hon ett ihopplock.
Men jag hittar inget jag vill ha 😒
Ett nätt träns med smal, fodrad nosgrimma utan dekorsömmar, inåtvänd spännen vid bettet och engelsk nosgrimma eller med avtagbart fästa.
Borde ju inte vara så svårt 😅
Dressyrträns med smal nosgrimma? 🧐😁

Skämt åsido. SD design har fina träns. Det här kanske?
R-960-SD-SD-Leerox-bridle7-1.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Bolån, hur ska man tänka?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur