Stora shoppingtråden II

Har hittat ett SD begagnat i fint skick och rätt storlek.
Funderar på att köpa och se hur nosgrimman blir på henne. Avskyr jag den kan jag köpa en annan senare.
1000015350.webp

Skulle få ett pris med frakt för tränset men inte fått svar 😒
Skickade även lite på chans ett bud på en Fautras med mitt släp som inbyte. Inget svar där heller. Eller jag fick ett svar först med inbytesvärde, då svarade jag vad jag kan tänka mig att lägga emellan men det var antagligen för lågt för att besvaras 😅

Så jag antar att jag får spara pengar istället ☹️

Red med nya stövlarna idag, dom har gottat till sig i kartongen i 3 veckor 😂
Har haft magsjuka och tappat 3kg på 4 dagar, förmodligen endel vätska. Så jag fick på mig dem själv 😂

Letat som en tok efter ett 50g stalltäcke. Beställde hem Equoiq men alltså nej, inte imponerad av passformen och onödigt tungt med alla spännen. Fick inte till det i bogen.

så hittar jag på hööks, deras Fairfield för 399kr! Har beställt hem för att testa, ligger lite mellan 125-135.

Var tvungen att rota fram mitt eget inlägg i förra shoppingtråden, trägen vinner tydligen för lyckades till slut hitta ett par jättefina i princip oanvända Parlanti stövlar i perfekt storlek till mig med 70 % rabatt jämfört med nypris :bow: De är för smala för att vara vinterklädd, så får antingen vänta på bättre tider eller härda ut i för lite kläder om jag ska testrida nu 🥶
1HkGlsx.png

dEzLpJu.jpg

Letat som en tok efter ett 50g stalltäcke. Beställde hem Equoiq men alltså nej, inte imponerad av passformen och onödigt tungt med alla spännen. Fick inte till det i bogen.

så hittar jag på hööks, deras Fairfield för 399kr! Har beställt hem för att testa, ligger lite mellan 125-135.
Håller med om att de är rätt tunga, tyvärr. Kanske onödigt tips, men jag brukar öppna spännet på hästens höger sida, då är täcket lättare att lägga på igen sen, utan boglappen, tycker jag.

Var tvungen att rota fram mitt eget inlägg i förra shoppingtråden, trägen vinner tydligen för lyckades till slut hitta ett par jättefina i princip oanvända Parlanti stövlar i perfekt storlek till mig med 70 % rabatt jämfört med nypris :bow: De är för smala för att vara vinterklädd, så får antingen vänta på bättre tider eller härda ut i för lite kläder om jag ska testrida nu 🥶
1HkGlsx.png

dEzLpJu.jpg

Supersnygga, vilket fynd 😍

Visst är det några här som har träns från SD design?
Hur är de I storleken?
Har hittat ett superbilligt men i storlek full.
Hon har cob i sina träns från Equipe, Lippo och Globus, sitter o mitten. Kan det funka med full eller kommer det bli gigantiskt?

Visst är det några här som har träns från SD design?
Hur är de I storleken?
Har hittat ett superbilligt men i storlek full.
Hon har cob i sina träns från Equipe, Lippo och Globus, sitter o mitten. Kan det funka med full eller kommer det bli gigantiskt?
Nelly har två, ett vanligt i storlek full och ett rundsytt i Xfull. Det vanliga tyckte jag var åt det mindre hållet, så tog xfull när jag köote det rundsydda men då var det istället jättestort så har fått trixa en massa för att göra tillräckligt med hål🤪

Nelly har två, ett vanligt i storlek full och ett rundsytt i Xfull. Det vanliga tyckte jag var åt det mindre hållet, så tog xfull när jag köote det rundsydda men då var det istället jättestort så har fått trixa en massa för att göra tillräckligt med hål🤪

Detta är ett vanligt träns, inte rundsytt.
Minns du vilken modell du har?

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama