Läste vita mensskyddHar beställt ett par gröna Pikeur Candela till 40% rabatt och sen ett par vita meshskydd från Alequi till 25%. Är väldigt nöjd med de svarta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste vita mensskyddHar beställt ett par gröna Pikeur Candela till 40% rabatt och sen ett par vita meshskydd från Alequi till 25%. Är väldigt nöjd med de svarta.
Flyt!Är så nöjd över mitt ”fynd” igår. Har länge tänkt att jag behöver bättre stigbyglar och igår var jag in på Hööks för att klämma på Acavallo arena. Egentligen lite för dyra för mig just nu. Ville ha svarta och de hade ett par svarta kvar men upptäckte att det var ett litet skav på undersidan. Inget som syns vid användning eller som påverkar funktionen, men pga det fick jag 30% rabatt! Så då kunde jag ju inte låta bli
Nu längtar jag efter att prova rida med dom!
Är så nöjd över mitt ”fynd” igår. Har länge tänkt att jag behöver bättre stigbyglar och igår var jag in på Hööks för att klämma på Acavallo arena. Egentligen lite för dyra för mig just nu. Ville ha svarta och de hade ett par svarta kvar men upptäckte att det var ett litet skav på undersidan. Inget som syns vid användning eller som påverkar funktionen, men pga det fick jag 30% rabatt! Så då kunde jag ju inte låta bli
Nu längtar jag efter att prova rida med dom!
Shoppade för 2300. Plockade ihop samma saker på hemsidan och landade på nästan 7000, så det var bra rabatter!
Till dottern:Vi vill ju veta vad du köpte
Kolla Chester boots annars! Måttade för 5.000:-. Tror de görs i Portugal.Är det någon här som känner till det italienska stövelmärket Secchiari? Är grymt sugen på ett par stövlar därifrån (ljusbruna Athena). Måttade hamnar de nog runt 8000, är inte det ett rätt ok pris för måttade?
Köpte ett innetäcke till Zacke på Hööks. 400:- var det definitivt värt!
Visa bifogad fil 135604
Jag köpte 155 och det var perfekt till Zacke. Han är lite svår för några täcken har han 145 och andra 155 som nästan är små.Hur är det i storlek och passform?
Funderar på att köpa till Ärtan att ha under utetäcket de dagar det blåser och är riktigt kallt
Hon har 145 i sina Lippo utetäcken och 135 i innetäcken/fleece/ull.
Jag har samma storlek på det med stänger som det utan till min. Ett Marcus utan och ett Julia med.Lite sugen på att prova ett fagerbett med parerstänger men osäker på storlek. Skulle ni som kan säga ifall de är snäppet mindre med just stänger? Kör ju 10,5 idag men undrar om 11,5 är "motsvarigheten" ifall de drar åt det kortare hållet.