Tack! Håller utkik på begagnatmarknaden efter något som kan vara värt att prova. Kanske blir ett baucher istället ocksåJag har samma storlek på det med stänger som det utan till min. Ett Marcus utan och ett Julia med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Håller utkik på begagnatmarknaden efter något som kan vara värt att prova. Kanske blir ett baucher istället ocksåJag har samma storlek på det med stänger som det utan till min. Ett Marcus utan och ett Julia med.
Är det Hansbo Comfort? Iså fall är det världens bästa täcke! Har det i olika tjocklekar och ÄLSKAR dem alla.Fick hem nya utetäcket till Zacke idag. Tycker det känns tunt för att vara 300 gram men i övrigt väldigt fint! Rejält med 1200D och v-front. Mycket nöjd med att ha köpt både 300gr innetäcke och ett 300gr utetäcke med hals för totalt 1500Visa bifogad fil 135733
Yes! Hansbo Comfort. Är verkligen positivt överraskad av det. Hansbo har verkligen spottat upp sig senaste åren. Hjälmarna de har är riktigt fina och även stigbyglarna.Är det Hansbo Comfort? Iså fall är det världens bästa täcke! Har det i olika tjocklekar och ÄLSKAR dem alla.
Jag upplevde Fager Anna som mindre utan parerstänger... Alltså det med lösa ringar istället. Men generellt är Fager-betten rätt små i storleken.Lite sugen på att prova ett fagerbett med parerstänger men osäker på storlek. Skulle ni som kan säga ifall de är snäppet mindre med just stänger? Kör ju 10,5 idag men undrar om 11,5 är "motsvarigheten" ifall de drar åt det kortare hållet.
Upplever mina bett från Fager som att det är samma storlekar som på de andra bett jag har. Ponnyn har 9.5 i både Fager och sitt andra bett från billigare märke och likadant med valacken. Han har 11.5 i båda sina från Fager samt i ett från globus.Jag upplevde Fager Anna som mindre utan parerstänger... Alltså det med lösa ringar istället. Men generellt är Fager-betten rätt små i storleken.
Håller med! De där täckena håller vad de lovar. Ligger bra, är lätta och släpper inte in väta. Mycket nöjd!Yes! Hansbo Comfort. Är verkligen positivt överraskad av det. Hansbo har verkligen spottat upp sig senaste åren. Hjälmarna de har är riktigt fina och även stigbyglarna.
På hemsidan finns det nackstycke med samma glitter på det är på rea
På hemsidan finns det nackstycke med samma glitter på det är på rea
Tycker hon passar jättebra i den nosgrimman!
Dottern har den och tycker den är fantastiskt skön. BoT Lynx blir degraderad i jämförelseJag är så sugen på en ny hjälm! Jag tycker Hansbos mips är superfin, men jag vet hur ofta jag rider i skogen och således in i grenar, så glossy känns väldigt risky...
Visst är det märkligt att den matta inte finns med mips? Känns som den vore en succé!Jag är så sugen på en ny hjälm! Jag tycker Hansbos mips är superfin, men jag vet hur ofta jag rider i skogen och således in i grenar, så glossy känns väldigt risky...
Jag har också BoT Lynx nuDottern har den och tycker den är fantastiskt skön. BoT Lynx blir degraderad i jämförelse
Eller hur! Jag tycker glossy jättesnyggt men det går inte ihop med min ridning och oförsiktighetVisst är det märkligt att den matta inte finns med mips? Känns som den vore en succé!