Stora shoppingtråden II

Jag är förvånad att inte fler har det. Speciellt de dyra hjälmarna. Men det är ju en svensk uppfinning så det är väl bara svenska märken som plockat upp det.

Det ser ut att ha varit en rejäl smäll! 😱
För mig är det inte priset på hjälmen som gör det. Utan jag har tydligen sjukt konstig huvudform, så det är få hjälmar som ens passar.

För mig är det inte priset på hjälmen som gör det. Utan jag har tydligen sjukt konstig huvudform, så det är få hjälmar som ens passar.
Så är det för mig också. Köpte en likadan som den jag hade när jag landat på huvudet, helt enkelt för att det är den enda hjälmen som passar av alla miljoner jag testat.

Köpte ju Hööks uggvariant Trysil i höstas. Nu har sömmen på hela baksidan av ena foten släppt🙄. Har använt dom i drygt två månader. Så ska faktiskt åka in och reklamera dom. De är verkligen inte mycket eller hårt använda.

Köpte ju Hööks uggvariant Trysil i höstas. Nu har sömmen på hela baksidan av ena foten släppt🙄. Har använt dom i drygt två månader. Så ska faktiskt åka in och reklamera dom. De är verkligen inte mycket eller hårt använda.

Det gör du rätt i, är för jäkla dåligt 😅

20240103_115648.webp

Idag fick jag hem en svanspåse med reflexränder på 👍 Så kan jag hålla tjock brunstsvans ren lite längre mellan tvättarna.

Inga problem att reklamera skorna på Hööks! De är verkligen smidiga med reklamationer och värt att köpa vissa saker i butik för att slippa hålla på att skicka tillbaka osv. Kom därifrån med nya skor, extra ullsulor till dom och ett par senskydd för halva priset som Dio ska ha i hagen. Lagom shopping😁.

Kan eventuellt ha klickat hem ett till Hansbo Comfort så Dio också får ett🙈. Och en liner🙈. Ska sälja mina Amigo för jag gillar verkligen Hansbot Zacke fick massor!

Lite sugen på att prova ett fagerbett med parerstänger men osäker på storlek. Skulle ni som kan säga ifall de är snäppet mindre med just stänger? Kör ju 10,5 idag men undrar om 11,5 är "motsvarigheten" ifall de drar åt det kortare hållet.
Lite sen på bollen men det beror nog på hur hästen huvud ser ut. Min häst behöver större storlek med parerstänger än utan.
Fagers bett är nog ganska exakt enligt storlek, men man upplever dem lätt som små eftersom att många andra bett faktiskt mäter större än de ska vara enligt storleksmärkningen.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama