Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Någon som har en kronostimer eller kanske ett ymnighetshorn som vill byta? Det hag har är 2 x plutos pergament, 1 x harmonipaket, 1 x Krösus gåva, 1 x Apollos lyra och 1 x Artemis pil.

Har även så jag kan köpa vilken av bonusarna i butiken som helst.

Kan tänka mig att byta mot annat med så kom med förslag om det är något ni vill ha :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Jag har fem diamanter: är jag en fullständig idiot om jag löser in dem mot equus för att skaffa mig ett litet fint kapital på + 10 000 equus?

Jag har tittat på en eolus vind men just nu känns lite extra cash mycket, mycket lockande .. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det handlar ju om vad du behöver bäst. :)
Jag har 9 diamanter själv jag sitter och trycker på, vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Hur får man sadlar osv till sitt ridcenter? Köpt en ny box nu iaf, nu gäller det att börja spara pengar så jag kan uppgradera och sakteligen bygga upp det.

Du anställer en sadelmakare för att få sadel/träns och hovslagare för att få skor :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Gör det!

Jag kan tänka mig att sälja en och annan som jag egentligen inte har ute på säljmarknaden. Inte mina hörningar och inte pegasen dock.
Kolla gärna på mina andra hästar :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du har väldigt fina hästar, många av dem! Jag måste bara jobba in lite mer equus först - de flesta hästarna är nog utanför min späda ekonomireserv! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

:d Åh, det vore superschysst av dig! Kan jag kontakta dig då jag har inhandlat något sto då jag får tillgång till försäljningarna? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Absolut! Jag har en rätt bra hingst som jag håller på och bluppar nu. Han har 585,75 i genetik :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det är bara att ge sig ut på jakt efter en fin avelsmärr, med andra ord! :D

.. Och jag har ingen aning om vilka föl jag ska sälja! Ingen av dem är ju superhästar så och jag kommer inte direkt försöka klämma ur många equus för dem, men det är svårt att bestämma sig för vilka som får flytta på sig. :o Det kan bli så att jag säljer connemarapegasen, tillochmed!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp