Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nizhoni

Trådstartare
Ja, då är den sjunde tråden igång! :)

Hur många av er lyckades låsa upp fontänen i Western Grand Prix?
Jag lyckades och fick äntligen min spanska mustang, nu är det bara att försöka tämja honom. :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Inte jag.. :( Jag har inte haft lust att kasta pass på att köpa in tillräckligt bra hästar för ändamålet så.. =/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Trist, men jag förstår. Tyvärr var det inte inköpet av Grand Prix-häst som var det dyra för mig, jag slösade ju en förmögenhet på y-horn utan att få någon spansk mustang där. Det kostade mer än Grand Prix-hästen. :o
Jag visste att det skulle kännas korkat i efterhand om jag placerade mig bra, och det känns verkligen korkat. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur långt har ni kommit i tämjandet? Jag har slösat equus och är uppe i 32,2% tam, det blir dyrt det här. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

den jag fick idag ligger på 10% den andra på 35,4%. Kostar ju massor om man vill tämja dom fort..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja det blir verkligen dyrt. Funderar nu på att be om hjälp en gång till idag men känner att det är på gränsen, drygt 200 000 blir det i så fall. Inatt slängde jag glatt i väg den summan, men det bör jag inte göra varje dag känner jag.

Funderade ett tag på att sälja en guldäpplehäst men de ser ut att ha tappat otroligt i pris nu, så det får vänta.

Jag har ju bara haft min sedan i natt, så jag får nog vara nöjd med hur långt han kommit. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ligger på 27,2 - skulle nog kunnat tänja 2-3ggr till inatt, men var så förbenat trött att jag var tvungen gå och lägga mig :p

nästa pris ligger på över 200,000 - liiite för saftigt för min del :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har lägger inte vanliga pengar på pass, så min chans att köpa y-horn är minimal....eget val, men lite trist ändå att man verkar behöva spendera riktiga pengar för att klara spelet.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl

Hmm. Jag har 100% på ett av westernmålen, men validera-knappen kommer inte upp :confused: Har testat att logga ut och in igen men det funkar ändå inte.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

k

Letade efter en ny tävlingshoppare inför gp och hittade en häst med 17 stjärnor för 30 tusen. Har jag bara haft tur eller är Hannoveranarna så billiga?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Jahapp, då blev man lurad då, godtrogen som man är. Skulle byta häst med en och vi skulle reservera en var för 500e. Jag reserverade min, köparen köpte och har sen blockat mig utan att lägga ut sin till salu :(.
Man lär så länge man lever.... (nej, det var ingen bukefalist såvitt jag vet).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

någon som vet varför de åp jag hittar inte läggs till på min kompott? :confused:

gick igenom en runda med åp hästar, även om jag hittade runt 10+ st, så står räknaren på samma summa?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Skumt! En annan spelare har istället fått en fördubbling av sina åp under natten, hade typ 50 när hon loggade ut och ca 100 när hon loggade in.
För mig är det som vanligt i alla fall. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Min lilla är 48% tam än så länge. Dock har jag skickat iväg ett par förfrågningar så det är bara att vänta för mig som gäller nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åp -åldrandepoäng. Y-horn-ymnighetshorn Gp-häst-häst som kan delta i Grand Prixer
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag behöver bli vän med en till i spelet. anso_76 heter jag, nån som kan hjälpa??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 720
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp