Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha. Men det blir kanske pyttelite svårare att få dem att överleva.

Brukar ni rösta i det kreativa utrymmet? Jag har nämligen två kreationer med denna gången.

En pegas
Superman-hstKlar.png


Och en ponny
Bockandeshettis.png
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag brukar rösta när jag kommer ihåg det. Hoppas jag får rösta på dina fina kreationer. Ponnyn var urgullig! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du ber någon reservera en häst åt dig för nästan hela din reserv. Du köper hästen, köper passet och reserverar en häst för samma summa till spelaren som hjälper dig. Så köper den hästen och du får tillbaka dina pengar:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

snacka om röta - köpte ett yhorn, däri fanns ett yhorn, öppnade det, i det fanns det ytterliggare ett yhorn, öppnade det, fick skattkista, och i skattkistan fick jag ett yhorn till :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

VARFÖR har jag aldrig sån tur???? i mina (några) y-horn jag har fått har det varit typ äpplen o några åp o några equus... :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

gah!!!!!!!!!!!!!!!!! missade att trycka på renrasiga så bjöd 8000 på en blandras.. hoppas någon annan bjuder över mig.. faan också
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha, I know the feeling. Jag köpte en för någon vecka sedan för 30 000 equus, trodde det var ett klipp. Nu är han ÅP-fångare för ingen ville köpa honom för samma pris, tror jag sänkte priset så att jag nästan gav bort honom men ingen ville ha honom ändå:angel::p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

HERREGUD jag gjorde just mitt största misstag någonsin i spelet. Klickade upp en häst som var till salu, den låg ute för 1 miljon men förhandlingsbart pris. Jag tänkte erbjuda 70 000, ungefär vad den var värd. Sitter och tänker på annat och vips har jag köpt hästen för 1 000 000. :crazy::cry::crazy::rofl:

Så var nästan halva reserven slängd åt helvete då... :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oj jag har slösat bort massor hade för några dagar sen över miljonen. Man får det genom att spara och sälja hästar. Sälja sm-föremål för equus. mm
Fast jag har ju varit medlem ganska länge nu och kommit in i det hela så just nu rullar det bara på.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

och jag som tyckte jag gjorde världens skitaffär när jag köpte en häst för 90000 som jag TRODDE hade 100 GP mera än den hade.. sålde den sen för 10000...:crazy:

MEN varför funkar sällan min svarta marknaden lista på hästar?? jag har sm saker jag vill lägga på en häst, och hur jag än skriver hästens namn så finns den inte enligt listan :mad: hur ska jag göra??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp