Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fick ett otroligt trevligt pm idag:


20:48:03 < isabell 2000 >

"enhörningen Stina
hit med Stina för 500 annars blockerar jag dig!"

:crazy:

Vad tror folk egentligen?

*Självklart tänker jag sälja mitt enhörningssto som jag just köpt för dyra pengar till dig, som jag inte har en aning om vem du är, för 500? För "annars blockerar du mig"??* :grin::devil::mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Funderar lite på att skriva ett svidigt svar men tror jag bara struntar i det... Orka liksom.

Hon har väldigt många enhörningar dock, det kanske har funkat på andra :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Spännande att det finns en hel tråd om detta här, hade jag ingen aning om. Man kan hitta mycket med Google : )
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Någon som kan hjälpa mig med ett passköp? Reservera en häst för 980 800 åt mirtai i så fall :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hittade en skattkista i mitt tredje yhorn! :D

Hund
Krösus gåva
2 x Boreas utfall
8 diamanter
10 000 Equus
Grane

...Åh, vad kul.

Edit: Öppnade två yhorn till och tror ni att jag fick en skattkista till eller? :D

Katt
Akilles häl
Filosofens sten
Drake
15 000 Equus
20 åldrandepoäng
Grane

(Vad ska jag med grane till?!)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

någon som vet om en häst kan dö *innan* man går in på dess sida? :confused:

Vet att jag bäddade ner min Grane med 2% hälsa igår, och har inte ens varit inne på mitt konto idag förrens nu.. eller är det så att dem dör vid uppdateringen?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Bra fråga! Men jag skulle tro att det är vid uppdateringen Grane dör, bara en gissning dock! Varför undrar du? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu har jag fått ihop 11 Grane, lyckades hitta två skattkistor idag! Som tur var så var en ett sto så hon är betäckt nu, snart har jag tolv Grane! :banana:
I övrigt är väl innehållet i både skattkistor och y-horn lite tråkigt, mest husdjur och filotes klapp. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag blev lite fundersam när det första jag möttes av när jag loggade in "din Grane har dött" :p

Hade alltid trott att så länge man inte går in på en hästs sida, så är den inte "aktiv", men det kanske inte gäller när hästen har dålig hälsa och dör under natten.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Granes hälsa försämras även om man inte går in på dess sida. Men det är inte så för någon annan häst i spelet.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Såg precis en falabella i frizonen! Inte på svenska versionen visserligen men ändå, varför sätta den i frizonen istället för att sälja den?! :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Som Skyggni sa så är Grane lite speciell, hans hälsa försämras oavsett. Men att det skulle vara svårt att få honom att överleva 30 dagar fattar jag inte, om man inte lyckas missköta honom en dag förstås.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tog inte hand om min alls, han levde i 36 dagar tror jag det var innan han dog första gången. Vi får se när han dör nästa gång :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp