Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har detta i från SM:
Molntapp x 6
Poseidons hästskor x 2
Guldäpple x 1
Filotes klapp x 1
Apollos lyra x 1
Hera-paket x 1
Harmonipaket x 1

Ingeeeen som vill byta mot y-horn? :angel:
Dock tror jag att jag behåller Hera-paketet för mig själv:devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

men.. jag vill ju ha Hestias gåva ju, inte y-horn :(

Och har nu de senaste dagarna lyckas få energi till hästarna, på varja j-a dragning! :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapplån

Kan jag sätta Hestias gåva på ett sto, åldra henne en eller flera dagar och sen betäcka? Eller måste man väcka stoet och göra henne redo för betäcking, sätta Hestia på och sen gå och välja hingst?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Awww! Jag har fått hestias gåva x2 :angel:

eyz: Jaaa! Jag gjorde i alla fall så! ... tror jag..:rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

gillar föresten de som jag lägger till/lägger till mig tar bort mig från deras vän lista kvickt som attans, för att sen leka "vem har jag bytt med".
Tror ungefär hälften jag blir vän med numera har jag redan bytt med :grin:

Lotthistorik skulle vara underbart :bow:


@Caboose: men... så fuskit! :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast jag har fullt nu! :D Men du kan få en bara för att jag är så snäll idag!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

gillar föresten de som jag lägger till/lägger till mig tar bort mig från deras vän lista kvickt som attans, för att sen leka "vem har jag bytt med".
Tror ungefär hälften jag blir vän med numera har jag redan bytt med :grin:

Lotthistorik skulle vara underbart :bow:


@Caboose: men... så fuskit! :p

Fast man får ju bara skaffa 10 nya vänner/dag. Tar man bort, säg 5, av de nya vännerna kan man skicka 5 nya vänförfrågningar. Eftersom det är 5 dragningar varje dag så har i alla fall jag haft behov av att radera de flesta av de nya vännerna för att kunna få fler biljetter samma dag. Nu börjar det bli rätt många som man redan bytt med och ja, det är ju skapligt irriterande, men hellre det och få alla biljetter än att sitta med några enstaka per dragning. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jo det vet jag, men även de som jag lägger till raderar mig från listan, vilket de egentligen inte behöver om de ska kringgå 10vänner/var 24h.
(andra kan ju lägga till mig om jag nåt gränsen)
Sen ett par timmar eller dagar senare så lägger de till mig efter jag annonserat via tråden - och vid det tillfället så har många av dem inte raderat mig när de märkt att vi redan bytt - så det blir lite knas :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl
Nu har jag två fölisar som jag ska leka och träna!
Någon som har kronostimer de vill byta bort? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL



:banana:
1 x Hermes bevingade stav
1 x Eolus vind
1 x Hund
200 x Equus
12 x stjärnor
2 lotter för nästa dragning
1 x Ymnighetshorn
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

wohooo! Jag behöver dock två stycken :angel:
Om du vill ha två olika grejer kan vi ju byta på "byt föremåls"-grejen och kan jag skicka en som present!
Jag har detta i lager:
Molntapp x 6
Helios stråle x 2
Filotes klapp x 2
Apollos lyra x 1
Poseidons hästskor x 1
Guldäpple x 1
Harmonipaket x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl på mig själv

Det här på engelska sidan... "My cards"
Vad är det egentligen och hur får man dem? (Ja, jag är för lat för att kolla igenom uppfödar-manualen för att se om det står där :angel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp