Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL
Är så trött på howrse ibland :S
Om pappan har 812 och mamman 745 i egenskap och fölet är avlad med hera paket kan han ju inte ffs få endast 588!
och även om alla sm föremål har skillnad så har de inte endå så stor skillnad att han skulle kunna komma upp i samma egenskaper som dom.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Hur hade ni gjort.. Kan få en morfeus armar i fruktsalladen, men måste ju offra en enhörning.. Hade ni offrat hornet på en som är dödlig 25+ som är 100-blupad eller en ung som knappt börjat tränas, men med bättre GP?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Inte om ens konto blir borttaget :cool: Men annars så tror jag faktiskt det... Förr eller senare så får du ju igen passen genom diamanterna.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jo, det var det jag tänkte.. en diamant varannan dag som jag förstod det som?
(och nej, har inget planerat fuffens för mig, så ingen konto-bortttagning för min del :p)

attans, råkade trycka bort ett/en brugd-ufo >.<
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jag har nu kommit till det fantastiskt roliga målet "Föd upp en enhörning..." :grin: Tror jag struntar i det så länge, har inte lust att lägga ut en massa pengar/pass på enhörningar just nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du kan få låna en av mig, jag har tröttnat lite på mina :p de är connemaror som var i toppen på GP-listan när jag höll på men som nu har halkat långt ner för att jag inte orkat haha.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När jag surfade runt innan på Howrse hittade jag en som lånade ut enhörningar till kostnaden av ett valfritt SM-föremål. Ev. hornföl fick man behålla :crazy: Det är generöst! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du kan få låna en av mig, jag har tröttnat lite på mina :p de är connemaror som var i toppen på GP-listan när jag höll på men som nu har halkat långt ner för att jag inte orkat haha.

Nämen åh vad snällt! Hur funkar det, om man har ett enhörningssto så finns det enhörningshingstar ute till betäckning precis som vanligt eller?

Vad heter du i spelet förresten? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

zassoo, hur attans snabbt spelar du??;) just var du ju på målen i början o nu e du på mål jag inte har kommit till ännu..men jag spelar långsamt.
jag trgglar ännu på lek med husdjurena är uppe på 29% efter typ 2 veckor. de e ju ine klokt hur långsamt det går..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp