Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Tack för ballongen Ces, ska ge tillbaka en så fort jag har något annat än äpplen att ge :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Åh, kom på när jag såg dig att jag gärna lånar en enhörning eller två om det fortfarande är okej! :) Vill du ha något annat för det förutom hornfölet som förhoppningsvis kommer ut? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Den som vill får gärna kasta ballonger till mig (dramatik på howrse) så skickar jag tillbaka så fort jag kan:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

dottern har spelat lite...
ska kanske pröva då..men har jag tid med ett spel till (Spelar ju frontierville på FB):cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack så mycket! Har tagit emot dem nu. Håll tummarna för att de är duktiga och ger oss en hornis! :D Jag ska bara komma ihåg tiden... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

skulle behöva lite hjälp igen:D

hur får man till i auktionerna att hästen oxo kostar ett pass? har kommit till det målet, sälj en häst för minst ett pass..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du kan bara sälja hästar för pass i direktförsäljningarna, tror man måste ha pegasus-konto för att sälja för pass på auktionerna. Men jag kan hjälpa dig annars, om jag köper en häst av dig och sen köper du en tillbaka för samma pris. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

o vad e det då:confused:
men om det är som mål borde man ju kunna fixa det utan någo underligheter?
men tack för erbjudan! e det nån skillnad då, vad för häst det e? jag kan ju sälja dej en, o du säljer samma tillbax???
idag hinner jag inte mera.men imoron??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Man måste vänta 10 dagar innan man kan köpa tillbaka en häst, så det smidigaste är att byta skräphästar med varandra :) Du gör så att du väljer en häst som du vill sälja, sätter ett pris (t.ex. 500e och 1 pass så att målet blir fixat), sen reserverar du den till mig. Sen när jag har köpt den så reserverar jag en häst till dig för samma pris, när du har köpt den så är vi kvitt ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu skäms jag snart för att visa mig här men... Jag har ett nytt konto :o

Fick ta över ett av en annan som ville sluta och eftersom h*n vart med lite längre än jag så får man ju lite fler fördelar. Ska alltså lägga ner det gamla (Pålla88) så snart jag hunnit flytta över alla grejer.

Så lägg gärna till mitt nya! kalaspinglan heter jag nu, med små bokstäver. Och ja, jag hade gärna bytt namn :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hehe, äsch jag tror nog att du är en kalaspingla ändå! :D Skönt att slippa börja om helt från början i alla fall! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Unga brottslingar
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp