Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:angel: Jag erkänner att jag har köpt lite pass för att komma vidare snabbare... :o Den senaste veckan har jag spelat väääldigt mycket... :p

Angående husdjursmålet så hade jag tur och hade väldigt bra husdjur, gripar och fenixar gör att man klarar av det målet snabbt som attan! Ca 20% per lekgång gav de mig tror jag. Medans kaniner t.ex. bara ger ca 2% för flera timmars lek.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja precis :) du kan i och för sig få låna en hingst om du vill också! Men jag tar gärna hornfölet sen som betalning :D

sanwas heter jag, du kan ju kolla igenom och se vilka du vill ha! Vad heter du?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det skulle ju vara toppen! :) Självklart får du fölet. Ok jag kollar, jag heter samma som här! (litet z) :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Är det någon här som skickat in en päls till guldäpplet? Håller själv på att "skapa" en och undrar lite hur man ska göra när man ska skicka in den. Ramen som man ska använda sig av, ska den vara kvar när man skickar in bilden el ska det enbart vara hästen som skickas in? Jag fattar att det ska vara tomt bakom hästen men det andra tycker jag verkar lite luddigt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Vafan.. det tar ju hundra år att fullträna en häst utan kronostimer!! :mad:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl på mig själv

är man snurrig eller vad? Skulle samla fjädrar, och satte ett guldäpple på en häst. Förstod inte varför jag inte kunde plocka av vingarna, så jag letad runt i forumet om det var några andra som hade problem att se ikonen.
En 10 min senare kom jag på mig själv, doh. Medusas blod behöver jag ju, inte guldäpple /facepalm

jag fick min Safir i slutändan iaf :D


Kan man bara ha max 5 stuterier utan pegasus konto? Dåligt :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kan man ha 5 stuterier? hur mycket karma måste man ha då? jag har bara 3 stuterier just nu..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Mina Hästar utan Stuteri +5 egna, så 6 egentligen. Men tycker det är tråkigt att dem behöver ha en gräns för det :(

för ett stuteri behöver du ju ha 3 karma poäng, så med enkel matematik: 3x5= 15 karma poäng ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag lägger till dig så jag kan skicka :D Den som känner för det får gärna kasta till mig också, zassoo på svenska.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! :)
Jag skickar tillbaka till dom som har skickat till mig, så fort jag har något att skicka :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

...och en till sak... HUR i hela fridens namn kan Tinkern redan vara uppe i 368 i GP?! :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tar inte 25 E för mina boxar trots att det finns både dusch (i alla), massor av morötter och sörp, plus ängar som roteras varje dag.... Jag förstår inte heller faktiskt, man kan ju inte få så många gäster då liksom....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej men precis. Hellre lägre pris istället, det är ju ändå inte inackorderingarna man tjänar bäst på. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp