Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ok! kan man prova sälja "öppet" eller går det inte då,när man inte har det där pegasuskontot?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tror tyvärr det. Jag vågar iaf inte chansa utan lägger ner mitt ny-gamla så fort mitt ny-nya är färdigt ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

lite irriterande, lånade ut en enhörning för ett x antal veckor sen (måste nästan gått 2 månader) iaf, så fick jag ett pm i förrgår, ett tack för lånet och hästen är ute på privat försäljning till mig. Yay - men så ser jag att hon inte skrivit dit rätt namn, finns nämligen en siri1 också på howrse verkar det som, skickade ett mejl ang det, men hon har inte loggat in än och ändrat försäljningen än. :crazy:

det verkar som det andra kontot är inaktivt, h*n har inte varit inne sen 22 juli - får bara hoppas den personen inte får ett ryck och loggar in, och ser en enhörning är reserverad för 500e till henne >.<
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

En enkel fråga bara: Hur lägger man till nya flikar på sin presentationssida?
Nu finns bara fliken Hästarna, men skulle vilja ha en för respektive ras... Borde vara superenkelt men jag hittar det inte någonstans :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL
altså guud vilka störande människor det kan finnas :) jag har lagt ut på plats annonser lite hästar som jag tänkte sälja. fick ett bud på 20.000 på en häst som är värd myycket mer än det , jag tackade nej , sedan kom det fråga på fråga på fråga, "får jag köpa din rubin" ... "får jag köpa din safir".... blablabla jag svarade artigt nej osv. Till sist får jag frågan "får jag köpa din "namn" för 20.000"
Då svarade jag "gud vad jobbig du e , jag svarade redan nej."

"Så skriver inte du till mig!
varför säger du nej när du har lagt ut dem på plastförsäljningendå om det är någon som e jobbig så är de du!!"

Svarade bara att hon är mycket mer värd än 20.000 kom med ett högre bud så får du köpa henne. xP
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Cigam: Du måste ha ett visst antal karmapoäng, kommer inte ihåg hur många. Du går in på sidan där du ser alla hästar, uppe till höger finns ett plustecken. Klicka på det! :)

Eijya: Haha jobbig typ :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jag har lyckats göra av med alla mina ÅP... Hade ju 68 st för ett par dagar sen :o:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, det går åt ÅP som fan ibland, för ett par veckor sen lekte jag iväg nästan 200 på en dag.... Nu har jag väl 100 drygt, men de kommer ta slut ikväll, har två travare som ska 100BLUPas.

Och några föl som ska lekas upp
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tur jag hann läsa det innan jag skickade iväg min ballong - skickade en med ÅP till dig istället ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, försöker 100-blupa mina paintar så där går det åt en hel del.. Sen när jag väl har betäckt ett sto så orkar jag ju inte gå och vänta för att se vad det blev, så då måste jag åldra henne också :p

Snyggve: Åh, toppen, tack! :laugh::banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

AHA! I get it! ;) Tack för hjälpen! :laugh:

kl

Jag har lyckats göra av med alla mina ÅP... Hade ju 68 st för ett par dagar sen :o:angel:

Men ja de går åt som smör! Men kan man inte köpa ÅP för equus? Det trodde jag så jag använde upp alla mina, men sen stod det bara att man kunde köpa 10 st för 1 pass? :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men va? Hur lyckas ni samla på er så många in the first place?:p Jag får två om dagen och ibland hittar man ett i hagen/en ballong men de använder jag upp samma dag.:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har drygt 100 (tror de är 118 idag) ÅPfångare, alltså hästar som bara betar och fångar ÅP åt mig. KOstar inget - ger massor!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp