Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha jaha :p Då är det nog så! Men som sagt, hur som haver blir jag jätteglad för ÅP för de rinner iväg snabbt! :D:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

måste nu ställa denna fråga oxo,
alltså hur får man dom där ÅP:na? hästen går i hagen och får dom så där bara?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu börjar kön bli lång, men jag ska försöka minnas alla som vill ha vartefter jag får in nya också. Skicka en vänförfrågan bara! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Men fyy vad jobbigt att man loggas ut hela tiden! :crazy: Jag har inte haft det problemet alls förrän idag, så fort jag inte konstant är aktiv så loggas jag ut, ibland även om jag 5 sekunder tidigare tryckt på en knapp... Fruktansvärt irriterande!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Även jag har blivit fast i spelet. :P Något jag inte har förstått än är vad man ska ha BLUP- och fölscheman till. Det är väl bara att träna på, inte ska man väl behöva ett schema för det?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Jag kan även jag ge bort ÅP-ballonger om någon vill ha? :) lägg i så fall till mig som vän, heter mirtai även där :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jagh ar morötter och sörp, tyvärr ingen dusch förren nästa Howrsevår, 10 E. Vill du ha den?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det löste sig, tack ändå!
Lite dåligt att ridcenter som har morötter inte visas med den ikonen i listan...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vill jättegärna ha :) Lägger till dig då, heter lanjri på howrse!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Även jag har blivit fast i spelet. :P Något jag inte har förstått än är vad man ska ha BLUP- och fölscheman till. Det är väl bara att träna på, inte ska man väl behöva ett schema för det?

Fölscheman är för att kunna öka hästens GP med 1,20 vilket ju alltid är bra, ju högre GP desto bättre. BLUP-scheman går jag lite löst efter, de är till för att kunna 100-blupa hästen så snabbt och enkelt som möjligt.
Alwarion har alla BLUP-och fölscheman på sin hemsida som man hittar via hennes sida på howrse. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! Jag avlar efter GP så då blir det ett fölschema jag får följa.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

har också en ballong med ÅP, så om det är någon som vill ha, säg till/lägg till mig :) (Siri1)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kl*

Jag tycker att det är sanslöst lite ballonger i omlopp. Och dessutom har jag inte fått ett enda ufo av annat slag sedan det började. Trist ju!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp