Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Idag har jag fått 2 ballonger genom att gå in på hästar som jag i vanliga fall aldrig bryr mig om :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag får mellan 2-3 ballonger per dag. De kommer inte så ofta nej som du brukar... Går ännu långsammare när man loggas ut stup i kvarten

Höll på att skratta ihjäl mig förresten när en tjej sa att hon hade fått 20 st ballonufon med y-horn på nån dag :rofl: hade inte hjärta att säga nåt som att hon ljuger, då det inte första gång denna person tänjer på sanningen i händelseforumet. Men att ens få 20 st ufon på två dagar tror jag inte är möjligt utifrån vad jag har sett från internationella versionen
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hur kan du ha så många ÅP? :eek: Jag använder upp mina hur lätt som helst :D

Angående ballongerna får jag ca 2 st per dag, 3 har jag fått som mest på en dag hittills. Känns som att det kommer färre ballonger än det brukar komma ufon...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hehe, man samlar på sig ganska många ÅP efter 700 dagar på internationella, samt har över 400 hästar ^^ fast ärligt försökte jag först komma in på "flest ÅP rankningen" men de hann ta bort den rankningen innan jag blev top 20 :rofl: sedan har man hittat/fått massvis med ÅP från olika events, typ lotteriet.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

På tal om ÅP - är det någon som behöver Åp just nu? Har ballonger att kasta med sådana. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Åh ja tack! Jag behöver också ÅP! :) Heter lanjri ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hehe, man samlar på sig ganska många ÅP efter 700 dagar på internationella, samt har över 400 hästar ^^ fast ärligt försökte jag först komma in på "flest ÅP rankningen" men de hann ta bort den rankningen innan jag blev top 20 :rofl: sedan har man hittat/fått massvis med ÅP från olika events, typ lotteriet.

Haha okej låter ändå sjukt mycket :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Idag kom jag ihåg tiden men inte sjutton blev det en hornis för det :p Vad tror ni, är det större chans om man betäcker den okristliga morgontiden? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tror jag fick en hornis på kvällstid när jag var på enhörnings-målet, men är inte säker :d
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Tuusen tack för ÅP:na Nixehen! :p Skickar tillbaka något så fort jag har något bättre än bara rovor och sånt skit..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är lugnt! :)

Ni andra som ville ha får så snart jag kan skicka till er, antar att det är någon slags tidsgräns på hur snart man får skicka efter att man lagt till som vän. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vet inte om det är någon gräns, tror inte det. Men spela roll, jag är väldigt tacksam för ÅP oavsett när jag får dem! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Uppenbarligen är det en gräns, för ingen av er dyker upp i listan av de jag kan skicka ballonger till. :P
Men det kommer så småningom!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp