Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

mest nykomlingar som har råkat ta död på sin häst som vill ha pandoras ask... annars ligger de alltid och skräpar lol, har 8st på internationalla och 5 st på svenska :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

PM där kommer!

Det kommer från en användare som heter litle me XD, så du vet (spelar åt en kompis dotter i sommar så hon kan ha lite sommarlov, och hon har stooort behov av bra hästar!)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

HJÄLP!
satt min ponny på auktion, och ångrade mej!:crazy:
hur kan man annulera försäljning!?
det har förut funnits ett rött kryss i högra hörnet för detta,men inte nu!? vad aka jag göra?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

om någon lagt ett bud på ponnyn går det inte att annulera den längre.


KL
INGEN som kan hjälpa mig med passköp???
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag har vunnit en molntapp på lotteriet, kan nån förklara vad den är bra till..verkade invecklat..läste nog igenom texten.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Nu är jag tillbaka igen, flytt och dator som vägrar att sladda ihop sig själv har hindrat mig från att följa tråden :p
Lotteriet dissar jag den här gången dock :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du ger din häst (som är minst 5 år) en molntapp så blir den 4 mån yngre och du får tillbaka 2 ÅP :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

ganska kul att folk tror att någon säljer sin gudomliga häst för 20.000 x) kollar runt lite på platsannonserna.. xP
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När man är inne på lotteriet står det ju tyyp 'Du kan inte ge lotter till dina vänner efter att lotteriet redan har börjat. Vad menas med detta och hur ger man lotter till vänner? :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Låter som om du blev medlem efter lotteriet började, dvs du kan inte ge eller få lotter av vänner. Detta är för att stoppa multikonton då folk skapade massa konton bara för att fuska på lotteriet

(syftar inte på att du gör det, men ville bara berätta anledningen till denna gräns)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL
Absolut iiingen som kan hjälpa mig med passköp?? :( dock har summan växt till 225 000e nu. Snart måste jag ju köpa passet för 20% av den summan om ingen hjälper mig :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jag har nu två dagar i rad fått regga mig med ny användare, men så snart jag loggat ut finns jag inte längre? När jag ska logga in igen står det bara att användarnamnet inte finns.

Förtsa gången reggade jag alltså om mig dagen därpå, men efter att samma sak hände igen har jag inte testat en tredje gång. Är det nåt jag gjort fel? Har alltså spelat nån timma varje gång och allt har gått bra, tills jag loggat ut...

Tacksam för hjälp!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*
Nu är jag glad! Har lyckats 100 BLUP:a min första häst :D
Trodde det skulle vara supersvårt och ta lång tid, men icke! Är så stolt över henne!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL
Absolut iiingen som kan hjälpa mig med passköp?? :( dock har summan växt till 225 000e nu. Snart måste jag ju köpa passet för 20% av den summan om ingen hjälper mig :/

Vad heter du på Howrse? Jag kan reservera en häst till dig för den summan om du vill. Jag heter Eulwen där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

har du skrivit rätt med versaler och gemaner? det är rätt så noggrant med det, + att du loggar in på samma server med?

annars får du nog skicka ett mejl till support och fråga
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp