Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

lånar din knapp lite


Ikväll fick jag ÄNTLIGEN en liten horning! 357.14 och ett sto, yes liksom!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

grattis!!

jag missade en fin häst på auktionen med en sekund,typ..

finns det nåt ställe på spelet var man kan sälja saker man inte behöver, som molntappen??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

På bytes kan man sälja det man inte vill ha, har du Pegaskonto kan du göra upp till 6 byten per vecka annars är det tre tror jag.

Byteshandeln hittar du här "Avel - butik - byt föremål"
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Måste fråga er alla här, hur gör ni med rena tiggarmail?

Idag var jag en ängel och gav bort ÅP till en person som verkligen behövde lite tröst efter en dålig betäckningskväll och det tog nog inte ens en timme innan det ramlade in mail om ÅP.....

Jag ger gärna bort både föremål, ÅP, betäckningar och annat, jag tycker om att ge de som behöver en chans - men - jag gillar inte rent tiggeri.... Jag svarar snällt och artigt, tackar ibland nej, ber de flesta att återkomma och ibland faller jag till föga (beroende på vad det är för ton i mailet).

Men jag är nyfiken på hur ni gör?


Ska kanske tillägga att den som fick ÅP ikväll hade inte skickat mail, jag hittade den användaren i en tråd på forumet.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det ska mycket till för att jag ska ge bort saker till personer som man inte pratat med innan utan som bara skickar mejl för att tigga. Tycker det är ohyfsat av dem att inte ens ha sagt hej innan de vill ha en massa saker :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, det är det jag har svårt med också, att bara be om en gåva utan att ens säga hej eller presentera sig....

Dessutom inte ens säga hejdå, själv brukar jag önska god spellycka på slutet, men oftast står det bara:

Hej, har du några ÅP jag kan få?

eller

Hej, jag vill köpa den söta lilla hästen.

eller

Hej, har du några SMföremål jag kan få? (som om jag ger bort sånt jag köper för pass, eller hur?)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hälften av gångerna svarar jag inte ens på sånt och hälften svarar jag nåt småsurt om tiggeri :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag är väl för snäll, oftast svarar jag nåt vänligt, men ibland har jag fräst ifrån.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Ni som inte redan är vänner med mig på howrse får gärna bli det och skicka lott, så skickar jag en tillbaka :) jag heter likadant som här, dock bara med små bokstäver!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om några snälla bukefalister har lust att köpa lotter till mig så blir jag så glad så glad. Jag behöver tre till för att få 20000e. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*knapplån*

Angående tiggerimail får sånna hela tiden och blir snart tokig på dessa. Varför ska jag ge bort hårt förtjänade SM-föremål, ÅP, pengar lr pass för helt främmande människor? Brukar ofta svara att innan man skickar sånna mail personens profil samt att man får faktiskt inte skicka sånna PM. Det kan rapporteras :devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jag är återfallsspelare vad gäller Howrse! :D Har försökt mig på att spela ett par gånger tidigare men glömt bort spelet efter ett par dagar :angel: Så nu har jag givit det ett nytt försök. Och läst igenom hela denna tråden, PUH! :p Många bra tips, jag kommer säkert återkomma med frågor.

God spellycka allihopa! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kom på en sak... Spelar ni på den svenska eller den internationella sidan? Visste inte förrän jag läste hela tråden att det finns en svensk version, jag har alltid kört på den internationella och trodde det bara var den som fanns :p Spelar det någon roll vilken man kör på? T.ex. om någon är på svenska och jag på internationella, kan jag inte vara vän med den personen då? Osv.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! Och jag skickade en till dig!

Ingen som kan tänka sig att skicka en lott till mig? Behöver bara två till.. :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har tyvärr redan skickat till dig. (Samt fått mina 20000 e, men det var flera dar sen... :p ) Har du tävlat till dig nån lott idag? De räknas ju också. Du borde ju hinna få två lotter på det viset, är väl två dragningar kvar idag? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp