Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Japp! Inte för att jag behöver de pengarna, men ändå kul ju! ^^

Grattis Snyggve till Rubin! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fast jag trodde det skulle bli en dragning till. Står ju "Fram tills 11 juli 2011 kl. 13:00 kan du registrera dig i det stora Lotteriet för att vinna föremål... vinst på alla lotter!" och inte är klockan 13:00 än. Konstigt. Inte för att det spelar nån större roll, men ändå.

kl
Snyggve, grattis! :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hm. En snabbsummering visar att jag skrapat ihop 54 kalorisörp, 25 nya lotter, 15200 equus, 1220 äpplen, 216 rovor, 22 ÅP, 12 x 20% energi, 54 energisörp, 4 skräddarsydda träns, en dito sadel, 3 sköldpaddor, ett får, 2 dafnelagerkransar, en Apollos lyra, ett harmonipaket, samt en uppsättning Poseidons hästskor. Dessutom har jag fått bonusar i form av ungdomens vatten och 20000 e. Det får man minsann vara nöjd med, tycker jag. :laugh: (Fast himmel vilken tid det tagit...)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

En snabb fråga bara.
Sålde precis en häst, en shettis, 12 år, fullt tränad, 100 bluppad, för 10 000 e.
Nu står den i frizonen.
Vad är grejen?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hur skickar man en häst till himlen? det är ett av målen..

och hur i hela friden får ni ihop såna mängder pengar? o andra sidan är det väl intressantare att spela när man inte har så mycket pengar, men jag är bankrutt hela tiden:crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

För att tjäna pengar rekommenderar jag följande:
* tävla GP
* Sälj hästar dyrt
* Sälj Sm-prylar
* Numera kan man ju avla fram föl och sälja med vinst till Frizonen också va?

Tja, det är väl typ det. Säg till om du behöver "låna" equus - jag kan bidra med en slant. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nixehen, du tänker på föl som inte blev enhörningar som man kan sälja till frixonen för 1000e, den uppdateringen har väl inte kommit till svenska howrse ännu? Har för mig det kom i samband med frukterna...

Tjänar massa pengar på att sälja trakner (sorry för stavningen) dyrt och betäckningar hav högt GP hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nä jag tänker på vanliga föl! :)
För det kostar ju bara 200 att avla fram dem nu och man får väl 400 för dem i frizonen? Så har man en egen hingst så borde man ju tjäna 200e/föl.

Sälja betäckningar glömde jag! Jag drar in omkring 10000e på mina hingstar om dagen. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ja just det, tänkte jag inte på. Jo sant man tjänar isåfall 200 av varje föl, dock blir det väldigt mycket knappklick mellan fölningarna :p



En fråga, såg denna i kreativa forumet när jag röstade, asså den är väldigt likt ett foto som jag har sett. Men kommer inte ihåg var, någon annan som känner igen bilden?

100005557-normal.jpg
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Någon som vet hur färdigheterna bestäms när de e fulltränade, för det här e ju heelt random enligt mig.
Några exempel:

Mamman har 3 y-stjärnor i dressyr och 159.58 som fulltränad i dressyr.
Pappan har 3 y-stjärnor i dressyr och 170.88 som fulltränad i dressyr.
Dottern har 3-y-stjärnor i dressyr och 142.42 som fulltränad i dressyr. Dessutom är hon avlad med tårar. Varför får hon inte då bättre än 142.42 som fulltränad???


Mamman har 2 y-stjärnor i dressyr och 214.87 som fulltränad i dressyr.
Pappan har 2 y-stjärnor i dressyr och 217.28 som fulltränad i dressyr.
Dottern har 2 y-stjärnor i dressyr och 153.42 som fulltränad i dressyr. Dessutom har dom alla ungefär lika SM föremål , och hon är avlad med tårar.

Förstår inte hur det här går ihop?????
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Såg att min fråga passerade obemärkt :p Så jag ställer den igen: spelar det någon roll om man spelar på den svenska eller internationella sidan? Kan man spela ihop med folk från respektive sida? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

De olika sidorna är helt separerade från varandra. Du kan ha konton på alla olika versioner om du vill - men du kan inte spela mellan servrarna.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ok! :) Som sagt så fattade jag först igår (!) att det fanns mer än en server på spelet... :D

kl
Nu klarade jag tutorialen och blev belönad med en häst :D Trevligt, så nu har jag tre stycken welshponnys som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med :p Startade min första tävling med stoet i alla fall, kommer säkert sist! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Om någon är intresserad så säljer jag renrasiga spanska föl/unghästar med 2 y-stjärnor i dressyr.
Dom har 439.80 - 451.96 i GP beroende på häst :)
Heter Thrse på howrse , skicka PM med bud om du är intresserad.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Började spela igår och ni som känner för det får gärna bli vän med mig :) heter Mortalsaints där med.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Lägger till dig! :)

kl

Har börjat spela på svenska sidan nu också... :rofl: Lägg gärna till mig som vän om ni vill, heter zassoo även där. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp