Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Mina har sålts direkt. Du tar väl helt enkelt för mycket betalt i förhållande till hur bra hästarna är.

videnlis: Ypperlighetsstjärna.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har inte haft något specifikt pris , utan låter folk komma med bud.Har ute annons på platsannonserna , där skriver jag också att dom säljs för endast equus. Har en häst ute på direkt för 10.000 han har inte heller blivit såld , 10.000 e väl inte för mycket?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Måste bara få berätta att jag nyss födde upp ett föl med 3 y-stjärnor i dressyr och med ett GP som kommer att landa på 462.66!!! Dessutom ett sto :rofl:


Om någon är intresserad av att köpa nästa föl med samma föräldrar som det ovanämnda fölet PM:a mig på Howrse. Heter Thrse där
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tycker platsannonserna ger rätt dåligt gensvar, detsamma när man ber folk att komma med bud. 10 000e är rätt mycket. Beroende på hästen givetvis!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hittade rubin efter endast 12 y-horn :D dessutom 2x hera paket och ett atlante paket och lite annat :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL.

Har suttit och kikat lite i tråden då och då, men aldrig skrivit. ;p Började spela Howrse igen för drygt 2 månader sen, efter flera års uppehåll.

Är nu på mål 63 när man ska sälja en häst för minst 1 pass, och har varit där ett tag för har inte orkat be någon om hjälp.
Men nu undrar jag om någon skulle kunna tänka sig att hjälpa och köpa en skithäst för 500e + 1 pass, så köper jag en skithäst tillbaka för samma pris. :)
Heter Headshot där, så ni kan ju PMa / skicka vänförfrågan så jag ser där också. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Haha, jag är på målet där man ska köpa en häst på auktion, och jag fattade inte att jag hade vunnit budgivningen utan trodde nån annan hade bjudit över. Så jag fortsatte buda på hästar, och nu står jag här med en 10-årig fransk travare, en 2-årig frieser och en 1-årig hannoveranare som jag inte vet vad jag ska göra med... :rofl: Samt ett fullblodsföl som jag råkade köpa på direktförsäljning för jag trodde det var auktionen... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:)

vad skall jag göra med medusas blod..jag har inga pegaser .gör det nån nytta på vanliga hästar? ska jag sälja den kanske..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vill gärna ha Medusas blod! Skulle bli glad om du ville sälja den till mig :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

videnlis visst är det du som heter mumma? I så fall har jag precis inackorderat två av mina hästar i ditt stall :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

altså guud xD Har PMat fram och tillbaka med en som verkar vara ganska ny på howrse.
Det började med att hon frågade om jag ville köpa hennes häst "den var fulltränad och sååå bra och hade måånga SM föremål". Priset skulle vara 7000e och 3 pass. Jag kollade in hästen och såg att det var en riktig skithäst med inte en enda egenskap fetstilad. Jag svarade till henne
"Tyvärr men han har för dåliga egenskaper :) du kommer nog inte få honom sålt för 7000 och 3 pass då han e värd ca 600e. Dessutom var han ju inte fulltränad heller."
Fick till svar att han visst var fulltränad men att hon nog hittar någon annan som köper honom . Hon skrev också att hon kan sänka priset till 1000 och 1 pass.
Svarade "han e inte värt ett enda pass och hans egenskaper e inte fetstilade så han e inte fulltränad.Lär dig spelet innan du skickar annonser till folk"

Hon skrev till svar att han är värd det som hon bestämmer att han är värd , och att om hon säljer honom för 1 pass om hon vill.

Svarade ennu en gång men du kommer ju inte få honom såld för det priset så han e inte värd det :)

"Du skrev det redan innan" svarade hon då.

Altså vad är det för människa? XD Vill hon inte få såld sin häst eller??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag får en hel del såna mail, men jag tackar bara nej och hänvisar till att jag inte har behov av fler hästar just nu. Så slipper man fler svar...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jo, det e jag det :)
vad bra, ska sköta om dom jättefint;)

jag borde oxo lära mej spelet.. medusas blod då.. man kan alltså göra en pegas av en vanlig häst , hur?
jag förstod på texten, nåt om en pegas som blir av med vingarna ??!!?? trodde den bara kunde användas på pegaser..suck..svårfattat för tröga tanter som jag.:o

Lanjri ! om jag bestämmer mej för att sälja det, så får du köpa! måste läsa igenom en gång till först, så jag inte gör nån tabbe ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha vad bra att du tar hand om dem :D Om medusas blod vet jag tyvärr ingenting, är för ny på spelet än...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Okej :) Ja gör så, jag tror dock inte att hästen blir något "bättre" för att den blir en pegas, men jag är dock inte fullt insatt. Jag vill ha det mest bara för utseendet ändå ;) Men som sagt, jag är intresserad ifall du vill sälja!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp