Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är döttrarna mycket yngre så kan en skillnad vara antalet lektioner de har gett. Har de husdjur som tillför färdigheter?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Vilka hästar är värda att göra odödliga? Har bara pass för att göra två hästar odödliga och jag har tre horningar, varav två är föl och en är 20+.. Ska man göra gamlingen odödlig och hoppas att man hinner skrapa ihop tillräckligt med pass till småttingarna, eller ska man låta gamlingen dö och tjäna ett pass på henne?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nja rätt så men inte endå SÅ mycke yngre. Hur mycket färdigheter ger lektioner? Frågade av en av moderatorna också + gav samma exempel. Hon kunde inte riktigt svara på hur dom bestäms.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det beror på stallet hästen står i. Ju bättre stall desto bättre lektioner.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kl

Behöver hjälp med passköp! Om nån vill reservera en häst för 152500 e till Pålle88 så blir jag tacksam :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Skiljer inte jättemkt i GP.. Eller ska man spara passen till hästar med flera y-stjärnor och hög GP och skita i hörningarna?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack, det var jättesnällt! Tyvärr glömde jag av att jag skulle köpa pass så jag shoppade lite :o Om du vill vara snäll och reservera en för 103500 istället så blir jag tacksam! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag är nog fel person att svara egentligen, jag har bara använt stenen till mina GP-hästar (eftersom de inte började tävlas förrns de var över 25 år). På alla övriga hästar föredrar jag att få ett pass när de dör :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Mina hästar åldras inte! :( Om jag tar hand om dem på dagen och bäddar ner dem på kvällen, visst ska de åldras automatiskt då? Jag vill ju inte använda alla mina ÅP...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men det är det som är problemet - de gör inte det! :( Igår tog jag hand om dem, bäddade ner dem i boxen och loggade ut. Imorse när jag loggade in hade de fortfarande inte åldrats, det stod fortfarande att de sov.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ok det verkar ha löst sig! :) Frågade i forumet och enligt de som svarade så kommer uppdateringen 7:00 i spelets tid, så jag var lite för snabb helt enkelt. Nu har jag ju redan använt ÅP eftersom jag ville spela :p Men det borde funka imorgon då. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

En liten fråga , får ni era hästar sålda?
Ingen verkar ju vilja köpa mina hästar , som har 430+ i GP. Även om jag säljer dom för endast equus.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knappis*

Jag har just börjat med Howrse igen, min internationella acount har fått ligga på is länge och det får den fortsätta med men har börjat för fullt med en ny användare på den svenska sidan. :laugh: Heter Miðnótt för er som vill tittade vid.
Idag köpte jag min första Krösus som länge har varit min dröm.

Praefatio: Grattis til fölet! Vilken ras är den?
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp