Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

Jag vill gärna sälja två SM-föremål: Ungdomens vatten och Pandoras ask. Den som är intresserad får komma med prisförslag :) Lägg gärna till mig som vän på howrse om ni inte redan har mig (namnet är densamma som här fast med små bokstäver)

Nu har jag lagt upp byteserbjudanden på howrse istället. Ni kan ju kika där :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

men gah, pet peeve of the day: folk skriver "bli vän och skicka lott!" på forumet, man skickar en vän-inbjudan, de accepterar (eller jag) sen skickar de ett mejl och frågar om vi ska byta lotter /facepalm
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

jag söker en hingst för betäckning, han ska ha 3 y-stjärnor och vara renrasig spansk häst. Någon som har eller vet någon som har en sån hingst som man kan få betäcka på? Finns ingen på offentliga betäckningar :) Betalar så mycket som behövs
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har ;) jag heter lanjri på howrse, och mitt ridcenter heter Neverland valley ranch!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fick ett harmonipaket vid senaste dragningen. Rätt meningslöst egentligen, men betydligt skojigare än äpplena. :bump:

(lanjri, tack för lotten, har skickat en tillbaka. :))
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

har blivit erbjuden 120 000 men tackade nej eftersom jag också vill ha pass för henne :) Har ju lagt ut mycket pass på henne så vore dumt att sälja endbart för equus. Ser heldre ett bud med lite equus och mera pass än ett med enbart equus :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Är det verkligen INGEN som är intresserad av att byta SM-föremål?? (Jag vill byta bort en Pandoras ask)
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp