Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Jag har fastnat på det där att träna upp GP med 1.2 på egenuppfödda fölungar. Har gjort det med två nu, nådde exakt 1,20 högre GP än vid födsel, men ändå valideras inte målet. Vad har jag missat..? Ja de är resultat av egen avel.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl* Nu känner jag mig jättedum, men asså, varför kan man inte ge äpplen? Eller har jag missat något? har inte tänkt på det förrän idag när jag upptäckte att jag har hur många som helst...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL.

YES, äntligen fick jag 100 i blup på min hingst :love: Så är det någon som är intresserad av att avla med en Connemarahingst så är det bara att säga till :idea:

Förövrigt blev jag besviken på senaste lotteriet, hade 4 lotter och vann 38 x rova = Bara :confused: Nä usch vad tråkigt. Nu har jag 7 lotter så jag hoppas på bättre tur. Annars har jag faktisk fått bra saker för det mesta!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Igår blev både mitt odödliga enhörningssto och mitt odödliga enhörningssto 100-BLUPade :love: Awesome!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nu en verklit dum fråga..
om man bjuder typ 1000 på en häst på en auktion, sen säljs hästen till nån annan för 1100, nog får jag väl tillbaka min tusenlapp..eller blir jag av med den,fast jag inte fick hästen?? så borde det väl inte vara, men nu när jag varit massor på auktion,märker jag att jag knappt har pengar kvar,fast jag bara köpt en häst..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Bjuder du 1000 på en auktion och hästen säljs för 1100 får du tillbaka dina eq.

Har någon bjudit över dig på de andra auktionerna? Annars är det väldigt konstigt..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

om någon bjuder över dig får du direkt pengarna tillbaka, så beror inte på det. Om du är osäker var pengarna är kolla på din fullständiga ekonomiska historik (tryck på din reserv sedan visa fullständig historik)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tack. jag ska kolla!

har nån annan samma problem som jag i auktionen som jag?
jag ser inte nån bjudit högre, utan måste gå till mitt kontor och vända, sedan kan jag sätta nytt bud och då ser jag även vad klockan går på..detta är ju problem bara då det gäller sekunderna i slutet..
sist bjöd jag 500 över, försäkerhets skull. men då fick jag hästskrället;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

inte så jättesvårt faktist, mitt trakehner sto ligger ute på aktion, det har redan lagts 44 bud, visserligen är det ingen jättesumma, la ut henne för 5000 då jag ville bli av med henne, nu är jag uppe i 7720 equus, och då är det två dagar kvar. så helt omöjligt är det inte..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

Nu har jag också skickat lotter till mina vänner på Howrse :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl* Den där nya förändringen tyckte jag bara blev jobbig, klickar bara fel hela tiden. Fast man vänjer väl sig..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fast 7000 e kan jag vara utan, då kan jag lika gärna 100-BLUPa honom och tjäna pengar på avel istället :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp