Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kan ni alla hjälpa mig lite? Måste markera vilka av mina vänner på Howrse som kommer från Buke känner jag. Det är inte så många, vill ni hjälpa mig att bocka av från era egna listor? Har tagit bort alla som jag vet är någon annan stans ifrån.

Anytime21
Nostie
MikaTela
dotzie
Mizyz
Dreamgirl
Miranion
sanwas
mooneye
nixehen
Nominous
LinaSvensson
Fishli
Maandiizz
ThBet
BekkHero
santox
LillaMy84
mirtai
kinesen
tigerlilja
Siri1

Jag tog bort Pålle88 :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kan ni alla hjälpa mig lite? Måste markera vilka av mina vänner på Howrse som kommer från Buke känner jag. Det är inte så många, vill ni hjälpa mig att bocka av från era egna listor? Har tagit bort alla som jag vet är någon annan stans ifrån.

Mizyz
Dreamgirl

mooneye


LinaSvensson
Fishli
Maandiizz

BekkHero



kinesen

Kom på att jag kunde ta bort några fler åt dig, som jag vet är från Buke. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Och jag tror att Mizyz också är det. Men eftersom jag var osäker så lämnade jag kvar namnen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om någon har skickat lotter till mig och inte har fått tillbaka, skicka gärna PM. Missade några när lotteriet började ^^ Och om några vill byta lotter så säg till, heter Nostie där
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*


kollade just av lotterivinsterna och upptäckte att jag fått en trahkener :laugh:
Nice!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har skickat till många personer och inte fått någonting tillbaka, men inte till dig tror jag :)

Ni andra som ser det här, kika om ni har fått något från Diphylla. Jag har skickat iväg massor med lotter ikväll men bara fått en tillbaka.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! :) Fishli är från Buke, tror att Maandiizz är det också men är inte säker.

Stämmer :) och jag ska ha skickat en tillbaka :)

jag har flera från buke, men vet inte om de är aktiva...:confused: jaja lotteriet pågår ju ett tag till :)

Grattis till er som vunnit de nya hästarna.. Själv har man 200 äpplen..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Själv har man 200 äpplen..

Som jag då. Tycker de är snåla med lotter till nästa dragning... :devil:

Jag har lagt till några av er som vänner och skickar lott så fort ni accepterar vänförfrågan, om nån mer vill byta kan ni lägga till Miranion som vän så skickar jag asap. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

lol av någon anledning fylls platserna fort. Men seriöst, la en add i forumet och poff så hade jag 15 vänförfrågningar :eek:


Snyggve, skickat till dig nu :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har skickat lotter till alla bukemänniskor på min vänlista :) sanwas heter jag så ni får gärna skicka tillbaka om ni inte redan gjort det.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Ni får hemskt gärna lägga till mig som vän allihopa också så kan jag med skicka lite mer lotter:) heter LillaMy84 där med
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Som sagt jag har skickat till alla på min vänlista, så finns ni där och inte har skickat till mig så får ni gärna göra det. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Har skickat till alla på min vänlista nu, så ingen är missad. Bli gärna vän med mig (dotzie) så ska jag skicka lott så fort jag bekräftat vänförfrågan. :)

Är det så att man får bättre vinster ju fler lotter man har med per dragning, eller kan man vinna "bra" grejer med få lotter också? För jag får inte så mycket som är värt att ha. x)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp