Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har slängt i väg en drös lotter till random Buke-spelare också. Ni får gärna skicka tillbaka om ni har lust. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Inte heller jag var inne innan förra dragningen men skickade en lott till den här istället :)

Till alla andra: om ni skickar en lott till mig lovar jag att skicka tillbaka
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Och du har fått en tillbaka!

Men preis som förra gången verkar jag mest få sörp. I senaste dragningen inte mindre än 14 stycken...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

1 x 20 % energi för alla dina hästar
2 lotter för nästa dragning
120 x Äpple
24 x Rova
4 x Kalorisörp

var senaste vinsterna för mig...... skitkul, eller inte, jag vill ju ha nåt mer... av substans liksom!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

typiskt - den dagen man åker ut på landet med begränsat internet, slår howrse till med lotteri :p
om det är någon som skickat till mig idag (Siri1) kommentera så skickar jag tillbaks! :)
(och erbjuder mig att köpa lotter med ;) - är det bara 10 vänner / dragning som gäller nu?)

funkar sidan för nån? eller är det internet här som tjabbar?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

för mig krånglar det en del just nu (sitter mitt inne i stan så det borde inte vara nätet)

skickade en lott till dig alldeles nyss!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL
blev rätt så nöjd när det nyss föddes en hingst med 412.56 i GP :D
Dock blev jag missnöjd att han bara fick en ypperlighets stjärna , pappan hade 2 i dressyr o mamman 1. Använde afrodites tårar också, så vänta mig faaktist 2 ypperlighets stjärnor :P Men ja e nöjd endå
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Hej allihopa!
Jag har haft ett långt uppehåll nu innan studenten och jobbet, och hjälp vad mycket som har hänt under den tiden. o.o Welsharna har ju farit iväg som bare den, mina bästa är ju bara skräp nu. xD Får väl se om jag orkar kämpa mig lite framåt eller om jag ger upp, haha.

Men tills dess köper jag gärna lotter åt de som köper till mig. :) Jag har skickat en till Pålle88, som jag antar var den som skickade till mig inför den förra dragningen? :)

Jag heter i alla fall dotzie på Howrse. Skicka gärna ett meddelande eller skriv här om du som redan är vän skickar en lott, då jag loggar in senare pga jobb och kanske inte hinner se vem som har skickat vad. Tack. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kl.

Alla som lägger till mig som vän köper jag lott till, om ni gör detsamma mot mig :)


Snyggve: Tack för tårarna!:bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Pålle88 skickade en lott till dig innan :)

Antar att du skickat till mig också (Miranion) så har skickat tillbaka en.

Vad är grejen med att skicka till vänner förresten?

Antar att ni sett bonusen? Om man köper 100 lotter så får man 20000 e, alltså samma summa som man betalat för lotterna. Då går man ju plus minus noll på e, men har fått en massa skojiga grejer på kuppen. Eller finns det en hake som jag missat? :confused::o:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp