Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nyxpaketen är tyvärr slut.

Kl
Har bara ett byte kvar den här veckan, och Cornetto skrev först. Har tårar att skicka till dig, vad heter du på Howrse?

Santoxen: Min sista gamling ligger ute till dig!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Cornetto var snabbare än dig, men har h*n inte hört av sig innan morgondagen så skickar jag till dig istället :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tar gärna en boreas utfall om du har något kvar.
Är relativt ny på howrse så har inte riktigt kommit igång med hästarna än..
Heter Otherwise men stor bokstav i början..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*
Hallå där, jag har en liten fråga angående den genetiska potentialen. Hur vet man när fölet har nått 1.20?
Det står väl ingenstans på fölets sida hur långt man har kommit? Jag har förstått att det bara är att följa ett fölschema, men räcker det?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Man kan kolla vad hästen har för GP innan man börjar med lekarna och sen räkna ut vad det +1,2 är. Så vet man vad summan ska vara på när man är färdig :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag döper mina föl med GP efter namnet, sen ändrar jag när det inte ska lekas längre, då är det lätt att räkna ut om man lyckats tycker jag:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

alltsåå
nu har jag glömt igen var finns skitlagret, ;) under vilken rubrik.där man ska sälja 100 skitar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Oj, ingen aning.. Kunde inte skicka nån ny vänförfrågan iaf.. Men du kan ju prova att skicka till mig om du inte hittar:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp