Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tar gärna ett Ymnighetshorn och en Kronostimer :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tänkte skicka en Boreas utfall till dig men vet inte vad du heter? :o

Lanjri - jag vet inte vad du heter i spelet heller?^^
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Oj, glömde skriva det :D Jag heter samma som här, fast med liten bokstav i början ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

beror på det är för ras, de behöver bara träna fullt i sina 3 bästa egenskaper (+20 segrar) för att få 100 blup :)

och nej, bluppen kan inte sjunka :)

Blup sjunker om du ger molntappar så hästen blir yngre än 10 år, eller är yngre än 10 år när den får dem, har gjord det misstaget några gånger
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vill jättejättegärna ha en Zeus blixt! Då skulle jag bli jättejätteglad. Praefatio heter jag på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är intresserad utav Nyx eller Atalantepaketet, finns dom kvar? Heter Torsdag i spelet :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Afrodites tårar eller fruktbarhetstrollspöt är jag intresserad utav om det finns kvar? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tänkte höra lite om vilka raser som går bäst att sälja just nu? Vill starta upp en ny ras, sysslar med Connemara men vill ha något litet extraprojekt vid sidan av. Vilken ras hade ni valt? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tar gärna en 25+ häst om du har någon kvar! Om du har något roligt SM-föremål kvar, typ Nynxpaket, Kronostimer eller något sådant tar jag tacksamt emot det! Heter santox på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tar gärna någon dödlig 25+häst om du har? Orkade inte titta igenom alla dina pållar :D
Och om Y-hornet finns kvar kan jag ta väl hand om det ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

länken går inte till hästen.

men det låter som du saknar en vinst, eller det sista innan den är fulltränad i sina bästa egenskaper. Om allt är fetstilat, och du har 20 vinster, så prova åldra hästen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag gjorde som du sa och åldrade henne, och det funkade! Tack :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tar också gärna en 25+ dödlig häst om du har någon kvar :)

(Heter ju lanjri på howrse)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kl.

Tjoho, jag vann en Ruby på internationella sidan :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp