Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Hur funkar det med färdigheterna på hästarna? Om jag har en 100-BLUPad häst med 415 i färdigheter, är det öht möjligt att klara ett mål som går ut på att uppnå 440 i färdigheter?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Måste man inte ha över 100 vänner isf? Jag kan iaf bara skicka en gång oavsett om det varit lottdragning emellan
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag var ganska nöjd för förra dragningen

1 x Katt
1 x Poseidons hästskor
3 lotter för nästa dragning
1 x Åldrandepoäng

Säkert inte mycket att hänga i granen egentligen.. men hade inte väntat mig nåt alls så:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack för lotten, jag skickade en tillbaka till dig :)

Alla som köper lotter till mig, Diphylla, får givetvis en lott tillbaka.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har skickat en till dig Ces. Och en till dotzie också.

Jag byter gärna lotter med alla som vill, tigerlilja heter jag där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Har skickat lotter till alla bukare på listan! Har lagt till några fler som vänner, acceptera så skickar jag en lott!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Spännande det här. Håller tummarna för bra vinster! Fast det där harmonipaketet kan jag vara utan...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

så, nu har jag nog skickat en drös iaf :)
skickade även en till dotzie nu :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om någon skickat en till mig och inte fått en tillbaka så får ni hojta till, jag missade att kolla innan kl. 12.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Lånar min egen knapp.

Jag gjorde det enkelt för mig och skickade en lott till alla på min vän-lista. Om någon som inte står där vill byta lott så skicka en vänförfrågan. Heter nixehen där också. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag blir ruinerad om jag skickar till alla på en gång..... 87 vänner står det att jag har på min lista :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Jag skickade till de (få) på min lista, är det någon mer som vill ha så lägg till mig som vän så skickar jag. Linta där också. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kan ni alla hjälpa mig lite? Måste markera vilka av mina vänner på Howrse som kommer från Buke känner jag. Det är inte så många, vill ni hjälpa mig att bocka av från era egna listor? Har tagit bort alla som jag vet är någon annan stans ifrån.

Pålle88
Anytime21
Nostie
MikaTela
dotzie
Mizyz
Dreamgirl
Miranion
sanwas
mooneye
nixehen
Nominous
LinaSvensson
Fishli
Maandiizz
ThBet
BekkHero
santox
LillaMy84
mirtai
kinesen
tigerlilja
Siri1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp