Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Har också skickat till alla på min lista. Tycker att det är lite halvkasst lotteri den här gången när man bara får köpa en lott per vän och dessutom tycker jag att det är rätt kassa priser. Inte själva priserna i sig, men att det bara är någon grej per lott. Sist så fick man väl nästan som i ett ymnighetshorn, flera grejer per lott? Typ 15 äpplen, en hälsosörp, tre åldrandepoäng och en lott till nästa dragning eller liknande. Eller det kanske bara är jag som minns fel...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fasen den hittade jag ju för inte alls länge sen.. Men det enda jag kommer ihåg var att man skulle lägga till antalet hästar i slutet på adressen..men vilken adress har jag inget minne av, kan det ha varit kontoret eller bara startsidan eller nåt.. Jag googlade och fick fram nån engelsk sida där alla mål fanns:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Säljer den riktigt dyrt till någon som tycker det är coolt med nya raser :) Quarterhästarna gick för sjuka summor i början.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Den som vill får gärna skicka lotter till mig (dramatik), skicka ett meddelande också så skickar jag tillbaka så fort jag ser det:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

och jag hittar inte hemlig sida nr 1. var ska man ens söka? fattar inte riktit hela meningen med detta mål.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

OW tror jag det är som har en länk på sin sida till den första hemliga sidan.. Men vad meningen är, det vete tusan:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Säljer den riktigt dyrt till någon som tycker det är coolt med nya raser :) Quarterhästarna gick för sjuka summor i början.
Problemet är bara att det redan finns typ femtielva hästar ute på auktion redan, så jag tror att det är rätt omöjligt att sälja just nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tycker Trakehnern verkar ha rätt svåra bästa-grenar. Hoppning, galopp och uthållighet, vad fasen är den bra på då? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Mål 86: Tävling: Placera dig topp 3 10 gånger med hästar som du har hjälpt till att föla fram.

Fattar inte? Vad är det jag ska göra?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp