Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Jisses vad ni skriver, tror jag var inne i tråd 2 senast :D
Jag spelar inte så mycket längre annat än att sköta om ridcentret.
Tappade lusten lite med mina fullblod då alla passmänniskor la sig i aveln och det blev omöjligt att hänga med :)

Jag behöver dock hjälp ;)
Tänkte ha en "tävling" och ge bort ett SM föremål till en av de som står inackorderade vid mig... någon som har tips på hur man ska utforma tävlingen?

(det finns några platser kvar för reservation) ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som e intresserad av att köpa sm föremål? :D

Fruktbarhetstrollspö x 3
Medusas blod x 2
Svart orkidé x 2
Eolus vind x 2
Ungdomens vatten x 1
Guldsporrar x 1
Hera-paket x 1
Dafnes lagerkransar x 1
Kronostimer x 1
Molntapp x 1
Pandoras ask x 1
Afrodites tårar x 1

Prisförslag får ni komma med sj^^ Endera här eller på howrse, heter Thrse där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

det har du faktist rätt i. fick själv ett sto som jag inte behöver alls. Därför säljer jag henne..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med mål 62? Jag behöver få en rova skickad av en vän, självklart skickar jag tillbaka ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag kan (: Vad heter du på howrse? Behöver inte få tillbaka någon rova eftersom jag snart drunknar i dom xD
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vill ha lite, men måste få ihop lite mer pengar först, återkommer till dig på howrse sen!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är det lättare på vissa sidor att få ett ymnighetshornsufo? Råkade precis missa ett då jag råkade klicka på en länk istället, älskade bärbara ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Hur fungerar det att höja färdighetsnivån på mitt ridcenter? Får mina hästar som har lägre nivå stå kvar så länge som jag förlänger deras vistelse innan den har gått ut, eller åker de också ut från stallet? Skulle vilja höja nivån rätt rejält, med 100 poäng, men vill såklart inte att mina egna hästar ska förlora sina stallplatser.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ska sälja ett eget uppfött sto med 2 y-stjärnor så fort hon e 100 BLUP:ad
Men är lite nyfiken på vad ni kan tänka er att hon e värd?

Mystic ** heter hon kolla gärna in henne på Howrse ,Thrse heter jag där.

Hon har en hel del sm föremål:
Apollos lyra
Diamantäpple
Eolus vind
Filosofens sten
Morfeus armar
Plutos pergament
Kronostimer
Nyx stjärna
Dafnes lagerkrans
Guldsporrar
Sjöhäst
Poseidons hästskor
Poseidons träns
Poseidons sadel
Helios stråle
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Dubbel KL eftersom jag glömde ta knapplån på mitt förra inlägg också.

Nu har hon 100 i BLUP och är därmed till salu för rätt pris! Kom med bud dock inga skambud

Heter Thrse på Howrse, hästen heter altså Mystic **
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hej! Jag är intresserad, har lagt till dig som vän på howrse. lanjri heter jag där :laugh: Skulle vilja köpa en Medusas blod :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

Jag vill gärna sälja två SM-föremål: Ungdomens vatten och Pandoras ask. Den som är intresserad får komma med prisförslag :) Lägg gärna till mig som vän på howrse om ni inte redan har mig (namnet är densamma som här fast med små bokstäver)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hej allihopa jo jag e fullblods uppfödare på howrse fast det finns väll inte så många :O för, för det mesta ser jag bara P.R:E uppfödare ( Renrasiga Spanska Hästar ) o det e inte så kul :/ nån som vet nån bra fullblods uppfödare man kan sammarbeta med för jag vill verkligen bli bättre :) PS. På howrse heter jag Redberry :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag föder upp fullblod och låg länge i toppen men det var ett tag sedan nu, jag kunde inte längre hänga med när de med mkt pass la sig i leken ;)
Jag har flera fullblod som jag även kan tänka mig att sälja :)
heter samma där som här...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp