Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag gillar att den är så stor, min dotter bytte till sittdel när hon var 7 månader och 9 kg tung, min kompis har just fått byta till sittdel på sin crescent, hennes grabb är 4 ½ månad för han har vuxit ur den. . Min sambo ville ha en city cross, men vi var tvungna att ha teleskopstyre eftersom han är så lång.Har just köpt barnvagn till mitt första barn. Men jag undrar vad ni har för vagnar!
Vilken vagn har du ? Jag ar en Emmaljunga Edge duo, pro bordeux. jag tokälskar den!
Varför valde du den? Fördelar /Nackdelar jag ville ha en vagn som var rejäl. skulle gå att köra precis överallt i terrängen och stor så att bebis kunde ha den länge. Och en vagn som ser ut som en barnvagn och den har verkligen blivit körd överallt, i 40 cm snö, på strand, i stan och senast häromdagen var den ute på ett kalhygge
Om du fick byta till en annan vagn idag, vilken skulle du då vilja ha? skulle lätt ha valt denna igen
Gärna bilder och andra frågor!
Vagnen som Cala visade verkar onekligen intressant