Stor New Forest

A

alfadis

Någon som har en övervuxen new forest? Vi har medvetet köpt en övervuxen new forest, då vi letade liten häst han är 156 cm någon mer som har en så stor "ponny", vår är en mycket trevlig individ som älskar att hoppa och gör det bra.Känns lite stabilare psyket än vissa hästar.
 
Sv: Stor New Forest

jag red en övervuxen ponnyförut.. helt underbar "ponny", men han har tyvärr lämnat llivet :cry:
 
Sv: Stor New Forest

På ridskolan där jag har ridit hur länge som helst :angel: så har vi en överväxt connemaraponny, hon är hela ca 160 cm i mankhöjd. Hon är jättetrevlig, men börjar tyvärr bli till åren :cry: Hon har varit jättelänge på ridskolan men har aldrig varit halt, eller sjuk. Riktig hårding ponny (eller häst kanske) :rofl:
Hennes pappa är den vita connemaraponnyn som har varit Pegasus på Globen i många år :love:
 
Sv: Stor New Forest

Ingen annan som har erfarenheter av övervuxna ponny???
Det jag hoppas på är just en bra hållbarhet, vi får ju se det i framtiden
 
Sv: Stor New Forest

Jag har en förvuxen Sv Ridponny, där pappan är New Forest. Mycket trevlig och lätthanterad individ....fast jag e ju part i målet:smirk:
 
Sv: Stor New Forest

Hur stor är din häst, vem är pappan, vore kul att veta om det finns vissa ponny hingstar som ger speciellt stora avkommor:)
 

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 103
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 595
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp