Stor adventljusstake?

Svartfot

Trådstartare
Ja. Som rubriken lyder så vill jag hitta en stor/hög adventljusstake. Vi har stora fönster och de vanliga ser bara fåniga ut. Någon som har några tips?

Sv: Stor adventljusstake?

Vilken stil?

Christmas Classics (Star Trading) har en klassisk "trekantsmodell" med 11 ljus i som är knappt 70 cm hög. Finns i lite olika färger, i vitt/guld eller ekbets tycker jag den funkar även i lite elegantare/stramare miljöer. Modellen heter Stellan.

Vill du ha lite modernare modeller finns "Maria" som är lite snirklig med pärlor på. Men den är inte riktigt lika stor/hög, "bara" 60cm hög och 50 cm bred.

Annars kan ju en stor (80cm) hängande pappstjärna vara snyggt?:)

Annars kan ju en stor (80cm) hängande pappstjärna vara snyggt?

Jag har oxå stora fönster och jag funderar på hängade stora stjärnor, eller en stor stjärna på fot tycker jag är snyggt som tusan!

Förutom pappstjärnor och stjärna på fot så säljer bland annat Citygross, ICA maxi, Blomsteraffärer och säkert många kataloger jättefina koner med lyse i olika färger (jag gillar färgerna svart, lila och silver bäst :love: ).
De finns att få i jättestor storlek, vi har fönster som täcker halva väggen med stora silverkoner i på jobbet :)

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken lyder - har ni någon grej som är en sån där "alla andra har gjort det" men inte ni? Nu tänker jag inte stora grejer som att...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
12 085
Senast: Lingon
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 701
Senast: Sassy
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2