Stofamilj 44

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Helan
  • Startdatum Startdatum
H

Helan

Det funkar inte att söka på detta i sökmotorn, och jag hittar ingen annan tråd så.... någon som vet något om denna stofamilj? Var kan man få tag på info? någon som har ett sto i familjen 44?

Sv: Stofamilj 44

Vi har ett sto från den familjen...

finns amssor av information,. men vad vill du vet?

Sv: Stofamilj 44

Tack för era svar...
Jag har ett sto som tillhör familj 44. Hon heter Alouette och är e.Swift-Vivaldi men det verkar inte som om hennes mamma/mormor har åstadkommit så mycket i livet när man kollar i Blup-index. Var lite nyfiken på vad mer det fanns i familjen då jag ska betäcka henne om några veckor.

Liknande trådar

Avel Flera av er är kunniga inom på avel på en särskilt nördig nivå, så jag tror jag kan få svar! Varför har vissa ston parentes med...
Svar
11
· Visningar
922
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
527
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 597
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation