Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Skulle googla platsen som visades på startskärmen men har glömt namnet. Österrike var det iaf. Får kolla igen nästa gång jag öppnar datorn.
 
Det där så typiskt hantverkare och bilmekaniker, enligt min erfarenhet. De beter sig hur de vill. Jag har tröttnat nu. Meddelar alltid chefer, firmaägare osv. Säger (syrligt) bl a att logistik ju ska vara något som män är så bra på. På bilverkstan börjar det ge lite effekt, men de tycker att jag är en bitch.

Jag undrar: gör det likadant mot manliga kunder? Ochvhur reagerar de I så fall?
Min verkstad är toppen. 🥰
Vad det än gäller så har de alltid tid, skickar påminnelse 24 h i förväg när jag har planerade verkstadsbesök, om det händer något akut så löser de det åt mig och jag kan komma direkt så om de inte kan lösa det exakt då så får jag hjälp med lånebil. Förra vintern fick jag hämta en mekaniker med hjälpbatteri för att få igång skrället som var urladdat, bytte batteri och satte dit en laddare år mig som de bjöd på så jag kan ladda hemma på parkeringen när jag kör mycket x-ljus, värmare och annan skit som drar mycket ström på vinter, jag får även rabatt på alla arbeten och är prioriterad. :heart

Inte konstigt att jag ibland bjuder dem på tårtor, kakor och ägg, de har även hittat nuvarande bil åt mig när en annan kund skulle sälja ett dödsbo så den bilen hade redan mitt namn innan jag köpte den. :up:

Om jag vill/behöver får jag även alla jobb på faktura om jag vill, så sitter jag tight en månad så kan jag skjuta det till nästa.

Sorry att spoliera tråden. 😁
 
Min verkstad är toppen. 🥰
Vad det än gäller så har de alltid tid, skickar påminnelse 24 h i förväg när jag har planerade verkstadsbesök, om det händer något akut så löser de det åt mig och jag kan komma direkt så om de inte kan lösa det exakt då så får jag hjälp med lånebil. Förra vintern fick jag hämta en mekaniker med hjälpbatteri för att få igång skrället som var urladdat, bytte batteri och satte dit en laddare år mig som de bjöd på så jag kan ladda hemma på parkeringen när jag kör mycket x-ljus, värmare och annan skit som drar mycket ström på vinter, jag får även rabatt på alla arbeten och är prioriterad. :heart

Inte konstigt att jag ibland bjuder dem på tårtor, kakor och ägg, de har även hittat nuvarande bil åt mig när en annan kund skulle sälja ett dödsbo så den bilen hade redan mitt namn innan jag köpte den. :up:

Om jag vill/behöver får jag även alla jobb på faktura om jag vill, så sitter jag tight en månad så kan jag skjuta det till nästa.

Sorry att spoliera tråden. 😁
Låter som en dröm! Och eftersom vi är i irritationstråden så får jag väl irritera mig på att jag inte har den verkstaden :D
 
Att myggorna plötsligt har börjat älska mig. Inte nog med det, myggbetten svullnar upp och blir till minst 5 cm stora bulor.
Det har inte hänt sen jag var barn O_o
Undrar om myggen är extra giftiga i år eller om jag plötsligt blivit hyperkänslig?
Allergimedicinen verkar inte hjälpa alls.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 846
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 557
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 421
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 753
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp